Kundtjänstmedarbetare / administratör till NTF
Bravura Sverige AB / Kundservicejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Publiceringsdatum2021-02-03Om tjänstenDen här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos NTF.
Om företagetNationalföreningen för trafiksäkerhetens främjande är en fri, självständig och idéburen organisation som arbetar för en säker trafik. NTF arbetar på ideell och demokratisk grund genom folkrörelser, organisationer, samhällsinstitutioner, företag och enskilda. NTF:s verksamhet administreras av ett centralt kansli i Solna samt regionalt av NTF-förbund eller NTF Distrikt. NTF driver ett eget lotteri,
Trafiklotteriet som är godkänt av Spelinspektionen. Överskottet går oavkortat till NTF:s arbete för en säkrare trafik i Sverige.
Dina arbetsuppgifterI tjänsten som kundtjänstmedarbetare/administratör har du ansvar för lotteriets kundservice. I rollen arbetar du med interna och externa kontaktytor och arbetsuppgifter. Du arbetar med varierande uppgifter som delvis innebär att ge kunder service via mail samt inkommande och utgående samtal. Dina arbetsuppgifter innebär även att hantera administrativa uppgifter,
exempelvis fakturering och kundreskontra. Ytterligare arbetsuppgifter som förekommer är uppdatering av hemsida och administration i samband med lotteridragning. Vidare arbetar du i nära samarbete med övriga kollegor på avdelningen och stöttar dem i diverse administrativa uppgifter.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Avslutad gymnasial utbildning
• Minst två års erfarenhet av liknande tjänst, till exempel en tjänst inom kundtjänst eller annan roll där kunden stått i fokus
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift på både svenska och engelska
• Mycket god datorvana och ett tekniskt intresse
Meriterande
• Vidareutbildning inom administration/B2B/CRM
För att trivas i denna rollen får du energi av att föra dialoger med nya människor. Du är social och tar gärna första steget i ett samtal. Du har en god utvecklad problemlösningsförmåga och du kan snabbt ändra ditt synsätt och förhållningssätt. Du har förmågan att hålla och skapa struktur i ditt
arbete och du föredrar ett arbete med högt arbetstempo. Vi tror dessutom att du trivs i en serviceinriktad roll där du får arbeta tillmötesgående och kundanpassat. Slutligen har du ett flexibelt förhållningssätt och kan arbeta strukturerat och noggrant med administrativa kontorsuppgifter.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Solna, Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här:
https://www.bravura.se/din-karriar.Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt,
info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: admin, administration, support, kundsupport, kundtjänst
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-03-02
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagBravura Sverige AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)
Arbetsplats Bravura
Jobbnummer 5555142
Observera att sista ansökningsdag har passerat.