Kundtjänstmedarbetare/administratör till globalt kontanthanterin

Bravura / Butikssäljarjobb / Stockholm
2016-01-04
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundtjänstmedarbetare/administratör till globalt kontanthanterin" (publicerad 2016-11-30) ⬅️


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.

Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.

Publiceringsdatum
2016-01-04

Företaget
Företaget är idag en global aktör med en historia från flera storbolag. De arbetar med att skapa kostnadseffektiva lösningar för deras kunder genom att samordna och sätta in kontanter till kunders bankkonton. Målet är att ge exceptionell service och att överträffa kunders förväntningar. Företagskulturen kännetecknas av ärlighet, vaksamhet, hög etik och moral.

Dina arbetsuppgifter
I rollen som kundtjänstmedarbetare/administratör är du företagets ansikte utåt. Genom telefon, chatt, mejl och hemsida registrerar och handlägger du kunders beställningar och förfrågningar. Du fungerar även som support/rådgivare för företagets produkter och tjänster. Vidare administrerar du reklamationer och avtalsfrågor. Till viss del innebär det också att svara i växeln och agera receptionist.

Uppdraget är på cirka tre månader, med chans till förlängning. Du ingår i ett team med cirka tio drivna, glädjespridande medarbetare och du rapporterar direkt till kundtjänstchefen. I tjänsten får du en strukturerad introduktion under de första två veckorna.

Kvalifikationer
Utbildning: Gymnasieutbildning.
Erfarenhet: Erfarenhet från kund/kontaktcenter eller serviceyrket.
Språkkunskaper: Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift. God datorvana samt kunskaper i Officepaketet.

Som person är du lugn, uppmärksam och tillmötesgående. Du har en vilja och förmåga att leverera lösningar till kunder och göra motparten nöjd. I din muntliga och skriftliga framställning är du är tydlig och kommunikativ. Därtill har du en god förmåga att hantera hög arbetsbelastning. Du är flexibel, kan snabbt ändra synsätt och förhållningssätt och har förmågan att se lösningar från olika perspektiv.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Stockholm, Solna
Lön: Enligt överenskommelse
Kontakt: Bravura, info@bravura.se , tel. 08-40024050

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: kundtjänst, kundtjänstmedarbetare, administration, administratör, handläggare, sommarjobb, kundservice, service, callcenter, kontaktcenter, Solna

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-01-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Emma Wallin 08-40024050 emma.wallin@bravura.se

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2599666

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: