Kundtjänstmedarbetare/Administration med kunskap i Norska
Amga AB / Butikssäljarjobb / Täby
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Täby,
Vallentuna,
Upplands Väsby,
Danderyd,
Sollentuna eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Amga AB i Täby,
Upplands Väsby,
Danderyd,
Sollentuna,
Solna eller i
hela Sverige AMGA är ett svenskägt bolag med expertis inom service, försäljning, bank & finans och försäkring. Vi är specialiserade på konsulttjänster, rekrytering och affärsutveckling.
AMGA har som utvald leverantör fått förtroende att ansvara för rekryteringen till snabbväxande företaget Gula Katten. Du blir anställd direkt av vår uppdragsgivare.
Publiceringsdatum2016-03-09Om företagetHär jobbar du på Gula Katten - Ett snabbväxande och nytänkande företag. Företaget har på kort tid vuxit snabbt genom mycket stor kunskap i internetmarknadsföring och har i dagsläget lockat till sig ytterligare kompetens för kommande års expansiva satsning. Du kommer ingå i ett litet men starkt team med tydligt målsättning och vision med löpande utbildning och coachning. Vår uppdragsgivare tycker att gemenskap, humor och en bra stämning är nyckelord för en framgångsrik organisation.
Dina arbetsuppgifterDu kommer ha en nyckelroll inom bolagets expansion i Sverige och vara med högst delaktig i företagets utveckling i Norden. Här jobbar du med telefon, chat och mail som främsta redskap för att hjälpa kunderna med allt från produktinformation, order, returer, reklamationer, kontakt med leverantörer samt andra administrativa göromål. Vidare kommer du kontakta kunder med välkomstsamtal.
Arbetet kommer att ske mot kund i Sverige och Norge varför krav att du som söker talar och skriver svenska utan hinder samt har god förståelse av norska i tal och skrift samt engelska.
Du har tidigare arbetet med service och administration och har mycket god datorvana.
Dina personliga egenskaperSom person är du glad och har en positiv inställning och är mycket säker och professionell i ditt sätt. Att du trivs i situationer där du får hjälpa andra människor ser vi som en självklarhet. Du är lösningsorienterad, noggrann och har mycket god förmåga att hantera flera uppgifter samtidigt. Du tar gärna ansvar och egna initiativ. Du har en stark drivkraft vad gäller personlig utveckling och trivs i en stimulerande flexibel miljö med bra tempo!
Du har god affärsblick med förståelse för helheten och samarbetet mellan olika avdelningar.
Heltidstjänsten är kontorstider. Intervjuer sker löpande och kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag 2016-03-31.
Fast lön samt tillkommande förmåner ingår.
Välkommen med din ansökan!
Vid frågor kontakta Martin Edin på 08-551 118 72
Varaktighet, arbetstid
Heltid, Tillsvidare -
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-03-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagAMGA AB
AdressAMGA AB
Svetsarvägen 8
17141 Solna
KontorsadressSvetsarvägen 8
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2715718
Observera att sista ansökningsdag har passerat.