Kundtjänstmedarbetare

Mediakompetens AB / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Mediakompetens AB i Göteborg, Kungälv, Lerum, Malmö, Fagersta eller i hela Sverige

Kundtjänstmedarbetare

Uppdragsgivare: Proffice Partner Solutions AB

Ort: Göteborg

Organisations-/företagsbeskrivning
En människa arbetar i snitt cirka 10 000 dagar under sitt yrkesverksamma liv. På Proffice tycker vi att alla dagar är lika viktiga. Vi är en modern arbetsplats med flera hundra olika yrken. Hos oss finns det många vägar att gå.

På Proffice är du en del av något större där du kan bidra till utveckling både hos våra kunder och i samhället. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort - utöver allt detta dessutom fler möjligheter att forma din karriär så som du vill. Keep improving.

Våra uppdragsgivare ställer höga krav på oss och vi ställer höga krav på våra konsulter. Eftersom du har din dagliga arbetsplats ute hos våra kunder måste du vara skicklig på det du gör, flexibel, självgående och social. Du gillar att ständigt stå inför nya utmaningar och möjligheter.

För kunds räkning söker vi nu en Kundservicemedarbetare/ordermottagare. Du kommer att arbeta gentemot fack- och dagligvaruhandeln och mot bland andra Apoteket. I arbetsuppgifterna ingår orderhantering i en nordisk kundtjänst, samt att vara ansvarig mot den norska marknaden inom bolaget. Uppdraget startar i slutet av oktober och är en inhyrning till och med slutet av januari 2013.

Dina arbetsuppgifter är bland annat att hantera, kontrollera och arkivera order samt besvara frågor från företagets kunder i Norge. Du kommer att ha detaljkännedom om företagets produkter och ge support till kunder via telefon. Du kommer att vara kundservicechefen behjälplig med bland annat rapporter och försäljningsanalyser.

Vi söker dig som har 2-3 års erfarenhet av kundservice och ordermottagning gentemot dagligvaruhandeln. Du har erfarenhet från säljbranschen med fokus på Sales Distribution och kunskaper i SAP. Du har god datorvana och en bra telefonröst. Du har god förmåga att arbeta med deadlines samt duktig på prioritering under hög arbetsbelastning. Du jobbar mot den norska marknaden och vi förutsätter att du förstår och talar god norska.

Publiceringsdatum
2012-10-04

Kvalifikationer
• Kundserviceorienterad
• 2-3 års erfarenhet av kundservice/ordermottagning
• Kommunikativ
• Serviceinriktad
• God analysförmåga samt bra på problemlösning
• God datavana i MS Office
• SAP är meriterande
• Flytande i Svenska och Engelska i både tal och skrift
• Kunskaper i Norska är en stor merit.

Dina arbetsuppgifter
• Daglig orderhantering
• Kunduppföljning/orderuppföljning
• Kontrollera att alla orders är korrekta
• Support till företagets säljare/medarbetare
• Vara självständig i ditt arbete

Välkommen med din ansökan omgående via vår hemsida www.proffice.se. Vi arbetar med löpande urval så tjänsten kan tänkas tillsättas innan sista ansökningsdag.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2012-10-31
Ange följande referens när du ansöker: 200367073
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Johanna Wall

Företag
Mediakompetens AB

Adress
Mediakompetens AB

Jobbnummer
1357365

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Mediakompetens AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Mediakompetens AB: