Kundtjänstmedarbetare

Proffice Partner Solutions AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
2012-09-03
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundtjänstmedarbetare" (publicerad 2015-04-30) ⬅️


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Proffice Partner Solutions AB i Stockholm, Solna, Järfälla, Sollentuna, Täby eller i hela Sverige

Är du positiv och noggrann och brinner för att ge god service?

Har du god datorvana, en trevlig telefonröst och vill gå en utförlig och betald grundutbildning inom Customer Service och Customer Support?

Uppdragsgivare: Proffice Partner Solutions AB

TJÄNSTEBESKRIVNING
Du kommer att ta emot inkommande samtal per telefon, informera kunderna om deras avtal och registrera ärenden. Du kommer att sitta i stora, fräscha lokaler hos vår kund i södra Stockholm. Du kommer att kunna själv välja vilka pass du vill arbeta efter introduktionsutbildningen där timlön utgår enligt kollektivavtal för varje timme du deltar.

Tempot är högt och fokus är att ge kunden bästa service och support.

Ort: Stockholm

Uppdraget är på deltid/extra timmar och påbörjas i mitten av september och är tillsvidare. Introduktionsutbildningen är mycket omfattande och tar stora delar av kvällar och helger i anspråk första tre-fyra veckorna.

Kundtjänstens öppettider är vardagar kl 08-21 och helger 09-17. Du erbjuds i första hand pass som är drygt 5-6 timmar långa och ligger på em/kväll eller helg. Du avgör själv hur mycket du vill arbeta, men ett minimikrav är 30 timmar per månad.

Publiceringsdatum
2012-09-03

Kvalifikationer
I en kundtjänst så blir du kundens första bemötande. Det är därför väldigt viktigt att du är en glad, positiv person med tålamod.

Du tycker om att prata med nya människor och förstår vikten av att förklara saker på ett pedagogiskt sätt. Du är en problemlösare som trivs med att samarbeta och har ett trevligt sätt i kontakten med andra. Du är resultatinriktad, ansvarstagande och har en känsla för service.

Med vår erfarenhet så vet vi att en av framgångsfaktorerna i en medarbetares personlighet i en kundtjänst är att man är lösningsorienterad, ser det positiva i situationer och att vara stresstålig. Inga frågor är för dumma eller problem för stora. Är detta du, så skicka in en ansökan!

Du har goda kunskaper i såväl svenska som engelska och har lätt för att uttrycka dig i tal och skrift.

Skicka in en ansökan idag via vår hemsida www.proffice.se där du registrerar dig via Fasttrack

Kontaktperson: Fatu Lönnberg, Recruitment Manager, Proffice Partner Solutions AB
fatu.lonnberg@proffice.se

KEEP IMPROVING

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Deltid
Supporten är öppen kl 08-21 mån-fre och 9-17 lör-sön. Som anställd bokar man upp sig på pass.

Ersättning
Fast lön
timlön enligt kollektivavtal

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2012-09-15
Tjänsterna kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Sök via www.proffice.se
Ange följande referens när du ansöker: 200355823
Ansökan kan skickas till e-postadress: fatu.lonnberg@proffice.se

Kontakt
Fatu Lönnberg, Kandidatansvarig,rek, fatu.lonnberg@proffice.se

Företag
PROFFICE PARTNER SOLUTIONS AB

Adress
PROFFICE PARTNER SOLUTIONS AB
BOX 70368
10724 STOCKHOLM

Kontorsadress
Mäster Samuelsgatan 60
STOCKHOLM

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-7871700

Jobbnummer
1330006

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Proffice Partner Solutions AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Proffice Partner Solutions AB: