Kundtjänstmedarbetare
Proffice Partner Solutions AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
2012-09-03
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundtjänstmedarbetare" (publicerad 2015-04-30) ⬅️
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Proffice Partner Solutions AB i Stockholm,
Solna,
Järfälla,
Sollentuna,
Täby eller i
hela Sverige Är du positiv och noggrann och brinner för att ge god service?
Har du god datorvana, en trevlig telefonröst och vill gå en utförlig och betald grundutbildning inom Customer Service och Customer Support?
Uppdragsgivare: Proffice Partner Solutions AB
TJÄNSTEBESKRIVNING
Du kommer att ta emot inkommande samtal per telefon, informera kunderna om deras avtal och registrera ärenden. Du kommer att sitta i stora, fräscha lokaler hos vår kund i södra Stockholm. Du kommer att kunna själv välja vilka pass du vill arbeta efter introduktionsutbildningen där timlön utgår enligt kollektivavtal för varje timme du deltar.
Tempot är högt och fokus är att ge kunden bästa service och support.
Ort: Stockholm
Uppdraget är på deltid/extra timmar och påbörjas i mitten av september och är tillsvidare. Introduktionsutbildningen är mycket omfattande och tar stora delar av kvällar och helger i anspråk första tre-fyra veckorna.
Kundtjänstens öppettider är vardagar kl 08-21 och helger 09-17. Du erbjuds i första hand pass som är drygt 5-6 timmar långa och ligger på em/kväll eller helg. Du avgör själv hur mycket du vill arbeta, men ett minimikrav är 30 timmar per månad.
Publiceringsdatum2012-09-03KvalifikationerI en kundtjänst så blir du kundens första bemötande. Det är därför väldigt viktigt att du är en glad, positiv person med tålamod.
Du tycker om att prata med nya människor och förstår vikten av att förklara saker på ett pedagogiskt sätt. Du är en problemlösare som trivs med att samarbeta och har ett trevligt sätt i kontakten med andra. Du är resultatinriktad, ansvarstagande och har en känsla för service.
Med vår erfarenhet så vet vi att en av framgångsfaktorerna i en medarbetares personlighet i en kundtjänst är att man är lösningsorienterad, ser det positiva i situationer och att vara stresstålig. Inga frågor är för dumma eller problem för stora. Är detta du, så skicka in en ansökan!
Du har goda kunskaper i såväl svenska som engelska och har lätt för att uttrycka dig i tal och skrift.
Skicka in en ansökan idag via vår hemsida
www.proffice.se där du registrerar dig via Fasttrack
Kontaktperson: Fatu Lönnberg, Recruitment Manager, Proffice Partner Solutions AB
fatu.lonnberg@proffice.seKEEP IMPROVING
Arbetstider och omfattningTillsvidare
Deltid
Supporten är öppen kl 08-21 mån-fre och 9-17 lör-sön. Som anställd bokar man upp sig på pass.
ErsättningFast lön
timlön enligt kollektivavtal
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2012-09-15
Tjänsterna kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Sök via
www.proffice.seAnge följande referens när du ansöker: 200355823
Ansökan kan skickas till e-postadress:
fatu.lonnberg@proffice.seKontaktFatu Lönnberg, Kandidatansvarig,rek,
fatu.lonnberg@proffice.seFöretagPROFFICE PARTNER SOLUTIONS AB
AdressPROFFICE PARTNER SOLUTIONS AB
BOX 70368
10724 STOCKHOLM
KontorsadressMäster Samuelsgatan 60
STOCKHOLM
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 08-7871700
Jobbnummer 1330006
Observera att sista ansökningsdag har passerat.