Kundtjänstmedarbetare

Releasy Customer Management AB / Butikssäljarjobb / Borlänge
2011-12-13
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundtjänstmedarbetare" (publicerad 2014-04-29) ⬅️


Visa alla butikssäljarjobb i Borlänge, Falun, Gagnef, Säter, Leksand eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Releasy Customer Management AB i Borlänge, Malung-Sälen, Gävle, Västerås, Örebro eller i hela Sverige

Releasys vision är att vara den ledande leverantören inom, kundrelationer, genom att på ett tydligt sätt frigöra och utveckla värdet i våra uppdragsgivares kundrelationer.
Releasy har callcenter på tre orter, Linköping, Skövde och Borlänge med ca 500 medarbetare. Vi jobbar med några av Sveriges mest kända varumärke. Våra uppdragsgivare är stora etablerade företag inom flera branscher såsom resor, bank och finans, media.
Vi söker nu 2 kundtjänstmedarbetare till vårt Call Center i Borlänge. Anställningsformen är en timanställning (832). Arbetsuppgifterna är att hantera frågor som kommer in till kundtjänsten från åra uppdragsgivares kunder. Frågorna kommer i huvudsak in via telefon och mail, men också brev och fax.
Vi söker dig som har ett stort intresse för kundkontakt och service. Vi tror också att du är effektiv, noggrann och resultatorienterad. Flexibilitet är viktigt för oss då vi arbetar i en miljö där det händer mycket.
Du har minst gymnasiekompetens och gärna erfarenhet från kundservice/kundtjänst sedan innan. Vi vill också att du har goda kunskaper i svenska språket i tal och skrift. Meriterande är även om du har en teknisk bakgrund.
Vi erbjuder en timanställning med start snarast.
Grundutbildning där du får lära dig allt om arbetet i en kundtjänst. Du får även kundspecifik utbildning där vi går djupare in i det uppdrag du ska arbeta med.
Timlön enligt Unionens avtal, för anställningen gäller kollektivavtal mellan Unionen och Releasy Customer Management AB, samt aktuella lokala bestämmelser.
Arbetet utförs från vårt kontor i Borlänge med varierande arbetstid men främst kvällstid alla dagar i veckan.
För information om tjänsten är du välkommen att ringa Christina Boge 070-3789436, christina.boge@releasy.se .
Intervjuer och tillsättning av tjänsterna kommer att ske löpande. Du ansöker om tjänsten genom att maila din ansökan till christina.boge@releasy.se .

Publiceringsdatum
2011-12-13

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 3 - 6 månader
Deltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Ansökan kan skickas till e-postadress: christina.boge@releasy.se

Kontakt
Christina Boge, Gruppchef, 070-3789436, christina.boge@releasy.se

Facklig kontakt
Sandra Strand, sandra.strand@releasy.se

Företag
Releasy Customer Management AB

Adress
Releasy Customer Management AB
Kupolen 107, Entré D
78170 BORLÄNGE

Kontorsadress
Kupolen 107, Entré D
Borlänge

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 0771-350900
E-postadress: susanne.kindstrand@releasy.se

Jobbnummer
1105024

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Releasy Customer Management AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Releasy Customer Management AB: