Kundtjänstmedarbetare

Clevry Sweden AB / Kundservicejobb / Göteborg
2024-03-06


Visa alla kundservicejobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Clevry Sweden AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Kungsbacka eller i hela Sverige

Nu söker vi en kundtjänstmedarbetare till Fello!

Säg hello till sunt förnuft och schyssta villkor! Fello är mobiloperatören som erbjuder mobilabonnemang till privatpersoner runt om i hela Sverige. Deras abonnemang är flexibla, lätta att förstå och har ingen bindningstid. Hos Fello stannar du för att du vill, inte för att du måste!

Din roll

Som medarbetare på Felloservice har du en viktig roll i att skapa en positiv upplevelse för både nya och befintliga "fellos". Kundupplevelsen är i fokus i allt du gör och rollen är central för hela verksamheten. Tjänsten är ett konsultuppdrag via oss på Clevry på 6 månader med stor chans till ytterligare förlängning alternativt att Fello överrekryterar.

Rollen innebär att du tar emot ärenden via telefon, chatt och mail. Teamet är litet men växande och du kommer att jobba nära dina kollegor där ni delar erfarenheter och bollar kundfrågor.

Huvudsakliga arbetsuppgifter

• Hantera ärenden via telefon, chatt och mail

• Behjälplig gentemot kollegor

Omfattning: Heltid

Placering: Centrala Göteborg

Start: Omgående med hänsyn till eventuell uppsägningstid

Publiceringsdatum
2024-03-06

Profil
Vi värdesätter dina personliga egenskaper, utöver det önskar vi att du har:

• Erfarenhet av service och kontakt med människor

• Goda kunskaper i svenska och goda kunskaper i engelska

• Gymnasial utbildning

Meriterande är om du jobbat i en liknande roll eller har annan serviceerfarenhet. Det är också meriterande om du har ett tekniskt intresse och systemvana eller har använt telefon som verktyg i tidigare arbete.

Bolaget är familjärt där du har möjlighet att vara med och påverka. Du har lätt att lära dig nya saker och tar gärna egna initiativ om du ser att något kan förbättras. Du gillar att jobba tillsammans med andra och sprider positiv energi. Du vill jobba på en stabil arbetsplats där det över tid finns stora möjligheter att utvecklas i din roll inom kundservice och kundbemötande.

Rekryteringsprocessen

I denna rekryteringsprocess samarbetar Fello med konsult- och rekryteringsföretaget Clevry. Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, få ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport som belyser dina soft skills.

Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta vår ansvariga Recruitment Manager Anna på: anna.almen@clevry.com Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Om Clevry

I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.

Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden (https://www.linkedin.com/company/clevry/mycompany/)

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-08-23
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Clevry Sweden AB (org.nr 556723-0486), https://www.clevry.com

Arbetsplats
Clevry

Kontakt
Anna Almén
anna.almen@clevry.com
0700984170

Jobbnummer
8521469


Prenumerera på jobb från Clevry Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Clevry Sweden AB: