Kundtjänstmedarbetare

Travelocity Nordic / Administratörsjobb / Stockholm
2011-02-03
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundtjänstmedarbetare" (publicerad 2011-08-26) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Travelocity Nordic i Stockholm, Sollentuna eller i hela Sverige

Talar du ett nordiskt språk och vill arbeta med kundservice och försäljning i resebranschen? Upplever du dig själv som en professionell kundtjänstmedarbetare? Beskriver dina tidigare arbetsgivare dig som en fantastisk kundtjänstmedarbetare och en teamplayer? Anser dina vänner att du alltid har ett leende på läpparna? Då är det dig vi söker.
Travelocity Nordic söker två medarbetare till vårt kontor i Kista.
Travelocity Nordic är en av världens ledande internetresebyråer. Travelocity Nordic äger varumärkerna; Resfeber/Reisefeber/Rejsefeber/Boxoffice/Ticket Service/ARTE Udland/holiday autos och lastminute.com.
Arbetet innebär att boka flyg, hotell, bilar och evenemang till våra kunder, besvara kundförfrågningar och hjälpa våra kunder med diverse frågor via telefon, fax och e-mail på ett säljande, professionellt, vänligt, personligt och serviceinriktat sätt. Vi är ett gäng på 30 personer på vår kundtjänstavdelning och totalt arbetar 80 personer inom företaget i Norden.
Vi söker dig som:
• Talar ett eller fler av följande språk, svenska, danska, norska, eller finska, utan några språkliga begränsningar samt behäskar det i skrift.
• Pratar och skriver engelska
• Har god datorvana
• Har ett stort kundintresse, är initiativrik, snabblärd och ansvarstagande.
• Är positiv och noggrann.
• Är utåtriktad och tycker om att arbeta i högt tempo med utmanande och omväxlande arbetsuppgifter.
• Kan prioritera rätt arbetsuppgifter under periodvis stressiga förhållanden.
• Trivs med att arbeta i team och är villig att rycka in där det behövs.
• Har arbetat i en eller flera GDS:er
( Nordiska språktester kan komma att utföras)
Följande egenskaper är meriterande:
• Tidigare erfarenhet av kundtjänst, telemarketing eller liknande.
• Erfarenhet från resebranschen.
• Övriga språkkunskaper är en fördel, då vi har kontakt med leverantörer världen över.
• Destinationskunskaper och kunskaper om branschen.
Vi erbjuder:
Ett företag som satsar framåt.
Ett spännande, roligt och omväxlande arbete i ett företag med härlig stämning, där du får arbeta med många olika produkter.
Att jobba under eget ansvar.
Löpande intern utbildning/multiskilling.
Gemenskap i ett sammansvetsat team.
Lön efter kvalifikationer.
Kollektivavtal.
Skicka in din ansökan samt din meritförteckning så fort som möjligt då uttagning sker löpande och tjänsterna kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Meddela i din ansökan när du kan börja.
Skicka ansökan senast 27/2 2011 till jessica.kanneback@travelocitynordic.com eller soren.nielsen@ travelocitynordic.com
Gå gärna in och titta på vår hemsidor: www.holidayautos.se, www.holidayautos.dk, www.holidayautos.no, www.boxoffice.se, www.ticketservice.no, www.arteudland.dk, www.resfeber.se, www.rejsefeber.dk, www.reisefeber.no och www.lastminute.com

Publiceringsdatum
2011-02-03

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Ange följande referens när du ansöker: Kundtjänstmedarbetare
Ansökan kan skickas till e-postadress: jessica.kanneback@travelocitynordic.com

Kontakt
Sören Nielsen, Teamleader, soren.nielsen@travelocitynordic.com
Jessica Kannebäck, Supplier support manager, 0703006304, jessica.kanneback@holidayautos.se

Företag
Travelocity Nordic

Adress
Travelocity Nordic
16440 Kista

Kontorsadress
Torshamnsgatan 39
Kista

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-5057 8700
Faxnummer: 08-50578701
E-postadress: jessica.kanneback@travelocitynordic.com

Jobbnummer
840634

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Travelocity Nordic

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Travelocity Nordic: