Kundtjänstmedarbetare

BVI Sweden AB / Kundservicejobb / Lomma
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Lomma, Burlöv, Lund, Malmö, Staffanstorp eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos BVI Sweden AB i Lomma

BVI® fokuserar om framtidens syn.

Som en av de snabbast växande, diversifierade kirurgiska oftalmologiska företagen i världen, inkluderar vår specialbyggda portfölj av pålitliga varumärken: Beaver® (knivar och blad), Visitec® (kanyler), Malosa® (instrument för engångsbruk), Vitreq ® (Vitreoretinal Surgical Products) och PhysIOL® (Premium IOLs), och sträcker sig över mer än 90 länder.

Vi har siktet inställt på att beröra livet för miljontals patienter som drabbats av tillstånd som grå starr, brytningsfel, glaukom, näthinnesjukdom och torra ögon. Utan börda av arv eller byråkrati har vi utvecklat vår strategi kring ett enkelt koncept - vara stolta över att leverera innovativa lösningar för våra läkare och patienter, baserat på deras behov.

Vi litar på våra medarbetare och ger dem möjlighet att fatta beslut och lösa problem eftersom vi drivs av samarbete. Vi värdesätter smidighet, enkelhet och transparens och fortsätter att vara engagerade i att lyssna på våra kunder, leverera för våra patienter och hålla framtiden i fokus.

Läs mer på www.BVImedical.com

Huvudansvar
• Besvara e-post, telefon och fax från befintliga och potentiella kunder effektivt.
• Se till att alla kundsamtal/förfrågningar hanteras inom överenskomna tidsramar.
• Hantera orders, fysiskt förbereda leveranser, fakturering, hantering av returnerade produkter.
• Identifiera, lösa och registrera kundinteraktioner.
• Lagerhantering.
• Inköp från leverantörer
• Prioritera arbetsbelastning, organisera din tid så att deadlines hålls och förfrågningar besvaras snabbt eller skickas till lämplig person.
• Övriga arbetsuppgifter, specialprojekt vid behov.

Syfte
Hjälp kunderna genom att tillhandahålla relevant information i rätt tid, lösa frågor, svara på klagomål och gå den extra milen för att engagera sig med kunder samtidigt som du utför dina uppgifter på ett effektivt, professionellt och artigt sätt.

Fungera som frontlinjesupport för kunder, att säkerställa att kunderna är nöjda med produkter, tjänster och funktioner.

Bygga hållbara relationer genom öppen och interaktiv kommunikation både internt och externt. Upprätthålla register över kundinteraktioner, behandla kundorder, packa försändelser, följa kommunikationsprocedurer, riktlinjer och policyer.

Kompetens
• Flytande svenska och engelska i tal och skrift.
• Måste ha god datorvana med förmåga att lära sig program såsom Microsoft Office och andra databaser (ERP-system)
• Exceptionell uppmärksamhet på detaljer och noggrannhet
• Bra kommunikations och samarbetsförmåga
• Bra problemlösningsförmåga med hög energi och anpassningsförmåga
• Förstå och demonstrera BVI's Vision och värderingar
• Lugnt och konsekvent uppträdande
• Erfarenhet av kundservice är meriterande

Intervju sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-07-31
E-post: Dakesson@bvimedical.com

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
BVI Sweden AB (org.nr 556865-7224)
Kornettvägen 5 (visa karta)
237 41  BJÄRRED

Arbetsplats
Alyko Medical AB

Kontakt
Kontorschef
Dennis Åkesson
Dakesson@bvimedical.com

Jobbnummer
7844870

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från BVI Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos BVI Sweden AB: