Kundtjänstmedarbetare

Randstad AB / Kundservicejobb / Sandviken
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Sandviken, Ovanåker, Gävle, Hofors, Ockelbo eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Randstad AB i Sandviken, Ovanåker, Gävle, Ockelbo, Tierp eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2022-12-06

Dina arbetsuppgifter
I rollen som kundtjänstmedarbetare trivs du med att hjälpa människor och anser att god service och ett gott bemötande är en självklarhet. Du beskriver dig själv som orädd, snabblärd och positiv

Som kundservicemedarbetare arbetar du i ett väl sammansvetsat team där dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att ta emot telefonsamtal, svara på e-post samt ge support via kundens e-tjänster. du arbetar med information och vägledning, hanterar och fördelar ärenden i ett flertal olika ärendesystem samt samarbetar med övriga instanser hos vår kund.

Vi söker dig som tidigare arbetat inom service. Du har god datorvana och har förmågan att arbeta i flera olika affärssystem. Meriterande om du tidigare arbetat med kundservice via telefon och mail i större organisation.

Som person är du strukturerad, orädd, kvalitetsmedveten samt motiveras av att ge den bästa möjliga servicen till kunden. Rollen kommer att innebära många kontakter både externt och internt vilket innebär att du behöver vara relationsskapande och gilla att samarbeta med andra. Du är serviceminded, tydlig i din kommunikation och har förmågan att skapa förtroende.

Heltid, dagtid mån-fre.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.

Du ansöker på www.randstad.se, senast 2022-12-14. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta anna.lindqvist@randstad.se.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Ansvarsområden
Ta emot telefonsamtal
Svara på epost
Ge support via e-tjänster
Hanterar och fördelar ärenden i flertalet olika ärendesystem

Kvalifikationer
• Tidigare arbetat med service
• God datorvana
• Flytande svenska i tal och skrift

Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Ersättning
Månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-12-14
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "201415563".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Randstad AB (org.nr 556242-1718)

Arbetsplats
Randstad

Kontakt
Anna Lindqvist
anna.lindqvist@randstad.se

Jobbnummer
7236021

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Randstad AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Randstad AB: