Kundtjänstmedarbetare
Svenskalag AB / Kundservicejobb / Norrköping
2019-12-02
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundtjänstmedarbetare" (publicerad 2022-01-18) ⬅️
Visa alla kundservicejobb i Norrköping,
Söderköping,
Finspång,
Linköping,
Katrineholm eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Svenskalag AB i Norrköping Svenskalag.se är ett företag på frammarsch som utvecklar ett av Sveriges största och mest användarvänliga affärssystem anpassat för idrottsföreningar.
I Svenskalag.se jobbar föreningar dagligen med medlemsregister, fakturering av medlemmar och sponsorer, kallelser till träningar, mejl och SMS-utskick till medlemmar och föräldrar m.fl. Svenskalag.se används av ca 500 000 personer i 2 500 föreningar från 75 olika idrotter.
Vem är du?
Vi söker dig som är i början av din karriär och vill vara med och bidra till vår vision, att ha "Sveriges mest nöjda idrottsföreningar". Oavsett hur våra kunder kommer i kontakt med oss ska upplevelsen vara överraskande bra. Där har du en stor och viktig roll att spela.
Du är en positiv och utåtriktad person som har lätt för att prata i telefon och kommunicera via mejl. Du bryr dig om personen på andra sidan och vill verkligen lösa hens problem. Du har en förmåga av att uttrycka dig trevligt, lugnt och pedagogiskt.
Du är en noggrann person som gärna tar lite extra tid på dig att förstå kundens behov för att sedan komma med en genomtänkt och konkret lösning. Du har god datorvana och känner dig bekväm med webbaserade system samt program som Excel och Outlook.
Har du erfarenhet från idrotts- och föreningsliv är det en bonus.
Publiceringsdatum2019-12-02Dina arbetsuppgifterI det stora hela ansvar du för att svara på mejl och samtal från våra kunder och hjälpa dom förstå hur de ska använda Svenskalag.se på bästa sätt. Våra kunder består av allt från klubbchefer, kanslister och kassörer till idrottsledare, aktiva och föräldrar. Alla har olika erfarenhet av datorer och mobiler så att du är lyhörd, förstående och pedagogisk i din kommunikation är av största vikt.
När du lärt dig hur Svenskalag.se fungerar kommer du även att:
projektleda nya föreningar med att komma igång i Svenskalag.se
söka upp befintliga kunder för att underhålla och förbättra relationen
utbilda föreningar i Svenskalag.se, både via telefon och på plats
jobba för att förebygga support
jobba för att effektivisera våra arbetssätt
utföra vissa administrativa uppgifter
Du kommer att arbeta tätt med dina kollegor. Hos oss är kundtjänst, sälj, marknad och utveckling ett riktigt sammansvetsat gäng som jobbar nära varandra. På så sätt finns det alltid finns en hjälpande hand när det behövs.
Anställningsform: Heltid (Först provanställning i 3 mån)
Arbetstid: 08-17 med viss flexibilitet
Vi ställer alltid höga krav på våra medarbetare men tillämpar stor frihet under ansvar.
Känns denna position rätt för dig?
Börja med att skicka ett personligt brev och CV till
jobba@svenskalag.se. Varmt välkommen med din ansökan direkt då intervjuer sker löpande och tillsättning sker så fort vi hittar rätt kandidat.
Vid frågor kontakta Robert Larsén på 0730-268521 eller
jobba@svenskalag.se.
Vi undanber oss vänligt men bestämt all direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av jobbannonser.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-12-31
AdressSvenskalag AB
Fleminggatan 2 1TR
60224 Norrköping
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Svenskalag AB (org.nr 556818-8287)
Fleminggatan 2 1TR (
visa karta)
602 24 NORRKÖPING
Körkort För detta jobb krävs körkort.
Ansökan E-post:
jobba@svenskalag.se Jobbnummer 4982610
Observera att sista ansökningsdag har passerat.