Kundtjänstmedarbetare - Comet Consular Services AB - Butikssäljarjobb i Stockholm
Kundtjänstmedarbetare
Comet Consular Services AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Lidingö
Visa alla jobb hos Comet Consular Services AB i Stockholm

Comet Consular Services söker en medarbetare på heltid med start omgående till vår Kundtjänst. Du kommer att arbeta på vårt huvudkontorkontor, centralt i Stockholm, vid Sveaplan i Wenner-Gren Center.ArbetsuppgifterSom kundtjänstmedarbetare på Comet Consular Services arbetar du med att informera och svara på frågor från våra kunder. Du hanterar inkommande samtal och kommunicerar även via e-post och chatt. Kundtjänstärenden kan vara både komplexa och av enklare karaktär, så som information om orderhantering av visumansökningar och affärsdokument, fakturafrågor samt vilka visumregler som gäller och vilka dokument som krävs för resor till världens alla länder. Du kommer även att arbeta med merförsäljning i kontakten med kund. Tjänsten innefattar varierande arbetsuppgifter i högt tempo och du kommer, bland annat, att:Hantera inkommande samtalKommunicera via e-post och chattTa emot besök i receptionenTa emot/lämna ut bud över diskUppdatera Comets informationsbank onlineOm digVi söker dig som har erfarenhet av arbete i kundtjänst eller annat serviceyrke. Det är meriterande om du även har erfarenhet av försäljning av tjänster. Du har god datavana och behöver vara strukturerad i ditt arbetssätt, då du kommer att administrera ärenden i vårt affärssystem. Vidare ser vi att du har goda kunskaper i såväl svenska som engelska, både muntligt och skriftligt. På Comet samarbetar vi över landsgränser och har engelska som koncernspråk.Som person brinner du för kundservice och ser möjligheter till merförsäljning i varje kundkontakt. Du har alltid som mål att göra kunden lite extra nöjd och du är driven och ambitiös i ditt arbete.Vi söker dig som vill bidra till Comets laganda genom en positiv attityd och inspiration till arbetsgruppen.Vi tar gärna emot din ansökan så snart som möjligt, då vi kommer att kalla till intervjuer fortlöpande under ansökningtiden. Tjänsten kan därför komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, den 17 maj 2019.Arbetsform: Tillsvidareanställning med provanställningOmfattning: 100%Ersättning: Enligt ök och erfarenhetTillträde: OmgåendeFör mer information om tjänsten kontakta Teamleader, Operations, Theres Hermansson på 070-796 81 84 eller theher@cometconsular.seKravGoda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift1-2 års administrativ erfarenhetErfarenhet av serviceyrke och/eller försäljningMeriterandeSystemvana och har arbetat med datorer och telefon som verktygBehärska ytterligare ett eller flera av de övriga nordiska språkenB-körkortOm ossComet Consular Services är ledande i Norden inom visum- och legaliseringsbranchen. Vi jobbar dagligen med att öppna världen för våra kunder. När vi söker personal letar vi efter människor som brinner för att ge service i världsklass. Välkommen till ett företag i framkant där du får jobba med internationella relationer på en arbetsplats med stark laganda!

Publiceringsdatum
2019-05-06

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-05-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Comet Consular Services AB

Jobbnummer
4769438

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Sökord


Prenumerera
Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Comet Consular Services AB: