Kundtjänstmedarbetare
Neopost Sverige AB / Butikssäljarjobb / Solna
2016-11-01
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundtjänstmedarbetare" (publicerad 2018-04-13) ⬅️
Visa alla butikssäljarjobb i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Neopost Sverige AB i Solna,
Stockholm,
Norrköping,
Sundsvall,
Göteborg eller i
hela Sverige Du kommer att arbeta med att ge service till våra kunder via telefon och mail. Du kommer bland annat att få ge support och göra felanmälan på våra frankeringsmaskiner, registrera servicearbeten i vårt affärssystem samt hantera saldoförfrågningar i systemet.
Vi ser gärna att du är behjälplig med allmänna kontorsgöromål samt vid behov ge intern service. Du kommer även att få ta emot inkommande tillbehörsbeställningar och lägga order i vårt affärssystem.
Vi söker dig som brinner för att alltid ge kunden bästa möjliga service. Du trivs med att arbeta med telefonen som ditt viktigaste arbetsredskap och du arbetar självständigt med hög engagemang- & aktivitetsnivå.
Som person är du positiv och social. Du är serviceminded och kundfokuserad, du drivs av att ge bra service externt såväl som internt. Du har initiativförmåga samt förmågan att hantera ett högt arbetstempo. Du är strukturerad, ordningsam och intresserad av att lösa tekniska problem.
Vi vill att du har erfarenhet från att arbeta i kundtjänst och i en service roll, gärna via telefon. Du har god datavana och erfarenhet från att arbeta i IT- system samt Office-paketet. Du har även goda kunskaper i svenska och engelska
Du kommer att vara baserad i våra fina lokaler i Solna.
Utöver en bra lön erbjuder vi också en konkurrenskraftig pensionsplan, förmåner och roliga aktiviteter för alla anställda. Arbetsredskap såsom dator och telefon ingår naturligtvis i tjänsten. Neopost HR strategi är att uppfattas som en utmärkt arbetsgivare. Vi har olika incitament och initiativ för detta.
Du är välkommen att kontakta oss om du har frågor om tjänsten eller Neopost.
Service Manager:
David Wikman 070-772 27 73
Human Resources:
Hjalmar Frisell 070-991 96 90
Karin Lindberg 070-349 50 24
Välkommen med din ansökan till
career@neopost.se märkt "Customer Relations Associate" så snart som möjligt och allra senast den 18 november 2016. Vi kallar löpande till intervjuer.
Vi ser fram emot din ansökan!
Neopost är en inspirerande arbetsplats i internationell miljö bestående av medarbetare med hög servicenivå och vilja att göra ett bra arbete. På Neopost arbetar våra olika avdelningar nära varandra för att skapa maximal kundnöjdhet.
Neoposts strategi är att sätta kunden i fokus i alla våra aktiviteter. Vår vision gällande vår kundtjänst är att ligga i topp avseende kompetens, svarstid och bemötande. Det skall vara smidigt och trevligt att kontakta och kommunicera med Neopost.
Vi driver varje avdelning som en egen affärsenhet och inom Customer Relations ser vi också varje samtal som en affärsmöjlighet där vi erbjuder servicekontrakt, förbrukningsvaror samt portoförsäkringar. Vi arbetar mot gemensamma mål, där du blir en viktig del i att vi uppnår dem.
Publiceringsdatum2016-11-01Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-11-21
Ange följande referens när du ansöker: Kundtjänstmedarbetare
FöretagNeopost Sverige AB
AdressNeopost Sverige AB
Box 1126
17122 SOLNA
KontorsadressRöntgenvägen 2
Jobbnummer 3136758
Observera att sista ansökningsdag har passerat.