Kundtjänstmedarbetare

Sykes Sweden AB / Butikssäljarjobb / Göteborg
2016-03-03
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundtjänstmedarbetare" (publicerad 2021-05-07) ⬅️


Visa alla butikssäljarjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Sykes Sweden AB i Göteborg, Kungsbacka, Borås, Gislaved, Gnosjö eller i hela Sverige

SYKES grundades 1977 i ett garage i Charlotte, North Carolina, USA där idén om att utveckla tekniska manualer tog fart. Med åren har företaget utvecklats från att vara ett litet ingenjörsföretag med tre anställda till att idag vara ett stabilt växande globalt företag med ca. 46.000 anställda världen över. SYKES förmedlar idag utöver teknisk kompetens även service och kundupplevelser inom bland annat telekommunikation, resor, bank och finans SYKES finns på fem orter i Sverige och på vår site i Göteborg är vi drygt trehundra medarbetare.

Nu söker vi nya kundservicemedarbetare som brinner för att ge förstklassig service och jobba med försäljning till vår norska kund Canal Digital kabel TV. Du behöver ha förståelse för norska språket men det är inget krav på att du kan tala norska.

Som kundservicemedarbetare kommer du att vara uppdragsgivarens ansikte utåt och representera deras produkter och varumärke mot deras kunder i Norge. Ditt arbete är att ge säljande service och support till kunderna och hjälpa dem med t ex abonnemangsfrågor och frågor av teknisk karaktär till privatkunder. Du jobbar aktivt med merförsäljning i varje kunddialog.

Som person gillar du sälj och tycker att förstklassig kundservice är A och O. Då Telecom- branschen utvecklas i snabb takt så är du flexibel, förändringsbenägen, har tålamod och visar förståelse för varje unik kundsituation. Du tycker om att arbeta i ett högt tempo och brinner för att lära dig nya saker. Vi arbetar i team och ser det som viktigt att du har en bra samarbetsförmåga, tar ansvar och är punktlig. Vidare är du van att jobba med dator och du skriver samt pratar obehindrat både svenska och engelska.

Publiceringsdatum
2016-03-03

Kvalifikationer
Du som söker skall ha gymnasieutbildning. Eftersom du enbart jobbar mot norska kunder så är det ett krav att du har förståelse för det norska språket.
Meriterande är erfarenhet av service och försäljning och gärna i callcenterbranschen.

En mycket viktig del i arbetet är att jobba med merförsäljning i varje samtal och vi söker därför dig som brinner för sälj!

Övrig information
Anställningen kommer att inledas med en utbildning som kommer starta i Mars.
Arbetstiderna är i nuläget ett rullande schema över veckans alla dagar, dag, kväll och helg.

Är du en av de vi söker? Skicka i så fall din ansökan snarast möjligt till: job_gothenburg@sykes.com då vi intervjuar kontinuerligt.

Märk din ansökan "Kundtjänstmedarbetare CDK".

Har du frågor om tjänsten kontakta någon av våra HR Assistenter Emmi isokorpi eller Liza Dahlin på 0680-716000.

Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare
Heltid
Varierade arbetstider vardagar, kvällar och helger

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-03-25
Ansökan kan skickas till e-postadress: job_gothenburg@sykes.com

Kontakt
Liza Dahlin, HR Assistent 0709-643266 (Telefon) 0709-643266 liza.dahlin@sykes.com

Företag
Sykes Sweden AB

Adress
Sykes Sweden AB
Box 202
84222 SVEG

Kontorsadress
Herrögatan 25
SVEG

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 0680-71 60 00
E-postadress: anki.nordin@sykes.com

Jobbnummer
2704950

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Sykes Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Sykes Sweden AB: