Kundtjänstmedarbetare

Opoint AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Opoint AB i Stockholm

Opoint söker en kundservicemedarbetare som har stort fokus på service och kundnöjdhet. Du blir en del av ett fartfyllt team placerat på Södermalm i Stockholm.

Din Profil
Vi söker dig som tycker om alla former av kundkontakt. Du är lösningsorienterad samt brinner för att göra ett gott arbete och leverera goda resultat. Du är serviceorienterad, sätter alltid kunden i första hand och kan hantera flera ärenden simultant. Du har även ha god systemvana och tycker om administration.

Som person är du noggrann, engagerad, nyfiken och positiv. Du tycker om såväl enkla som kluriga arbetsuppgifter och mår bra av att vara en del av genomförandet av såväl enskilda kundärenden som projekt. Du är även van vid att jobba mot deadlines och ser eget ansvar för ditt arbete som en självklarhet. Du är proaktiv och är en person som aktivt införskaffar/tillgodogör dig den kompetens som behövs för att kunna utföra ditt arbete tillfredsställande
Vi vill att du uttrycker dig väl på både svenska och engelska i både tal och skrift.

Erfarenhet av tidigare servicejobb är en merit och kan du dessutom skriva booleska söksträngar kan du vara just den person vi söker.
Dina Arbetsuppgifter
• Skapa och administrera booleska söksträngar
• Analysera och felsöka problem i våra produktionssystem.
• Registrera ärenden och sätta upp kunders bevakning i interna system.
• Ha kontakt med befintliga kunder via telefon/möten för att presentera och
utbilda dem i deras tjänster.
• Besvara inkommande samtal och mejl.
• Merförsälja vid inkommande samtal och möten.
• Proaktivt kontakta våra kunder för att se till att de är nöjda.

Supporten är bemannad mellan kl 8.30-17.00 och din arbetstid kommer förläggas inom dessa tidsramar.

Arbetet är ett 12-månaders föräldrarvikariat och tillträde är snarast

Företaget har kollektivavtal

Om Opoint
Vi hjälper våra kunder i deras dagliga arbete med mediebevakning, medieanalys och kommunikationsrådgivning. Vi har cirka 1 800 kunder i alla branscher, från sport och mode till tung industri och myndigheter.
Med nordens bredaste täckning av traditionella medier bevakar vi alla medieslag i Sverige och Norge. Med system som bevakar 107 000 källor och samlar in 1,75 miljoner nyhetsartiklar om dagen är Opoint volymmässigt världsledande inom digital mediebevakning.

Publiceringsdatum
2014-10-02

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Ange följande referens när du ansöker: Kundtjänst
Ansökan kan skickas till e-postadress: jessica.martens@opoint.se

Kontakt
Jessica Martens, Kundtjänstchef 070-7997498 (mobiltelefon) jesica.martens@opoint.se

Företag
Opoint AB

Adress
Opoint AB
Box 17093
10462 Stockholm

Kontorsadress
Ringvägen 100
Stockholm

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-56222800

Jobbnummer
2016738

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Opoint AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Opoint AB: