Kundtjänstmedarbetare - Långtidsvikariat

Smart Recycling Sverige AB / Receptionistjobb / Upplands-Bro
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Upplands-Bro, Järfälla, Sollentuna, Upplands Väsby, Sigtuna eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Smart Recycling Sverige AB i Upplands-Bro, Solna, Stockholm eller i hela Sverige

Är du passionerad, engagerad och driven? Är ordning och reda dina slagord? Älskar du att ge genuin service och att skapa positiva kundupplevelser? Här finns chansen att utveckla alla dom egenskaperna i ett hållbarhetsföretag med fokus på återvinning

Nu erbjuder vi ett långtidsvikariat som Kundtjänstmedarbetare hos oss på Smart Recycling i Brunna.

Publiceringsdatum
2024-01-25

Om företaget
Vi är så mycket mer än ett återvinningsföretag.

Det som driver oss beyond är företagens behov för ett enklare hållbarhetsarbete. Idag erbjuder vi tjänster för avfallshantering, återvinning, sekretesshantering, återanvändning och rapportering. Vi flyttar kontor och företag. Vi ser till att gamla saker, möbler och utrustning får fortsätta sin dans i en ny era av nytta och värde. Vi föreläser och utbildar för att öka kunskapen om det cirkulära samhälle vi tror är framtiden.

Vårt mål är att så lite material som möjligt går till spillo. Att varje resurs får leva vidare.

Om tjänsten
I din roll som kundtjänstmedarbetare kommer dina dagar att fyllas med olika arbetsuppgifter, du kommer främst att ansvara för ekonomifrågor och info-mailen. Det kan handla om att kunden vill ha en fakturakopia, en kredit eller ändra sina fakturauppgifter. Du kommer även att skapa några kundfakturor. På info-mailen kan ärendena variera men oftast är det kunder som vill beställa extratömningar, ändra servicedatum samt frågor som när vi kommer nästa gång osv.

Du kommer att ha ett nära samarbete med företagets säljavdelning då tjänsten även innefattar att administrera in nya kunder i vårt system. Vi ser gärna att man arbetar ifrån kontoret större delen av tiden, men det går självklart alldeles utmärkt att också sköta sitt jobb hemifrån, eller från annan plats de dagar då livspusslet kräver flexibilitet.

Tjänsten är ett föräldravikariat som sträcker sig från 1 april 2024 - 1 sep 2025. Med tanke på vår kontinuerliga tillväxt så finns goda möjligheter till fortsatt tjänst inom bolaget.

Dina ansvarsområden:

• Hantera inkommande samtal och mail ifrån våra kunder & samarbetspartners på både ekonomi och info-mailen.

• Administrera nya kunder och uppdatera befintliga kunder i systemet

• Hantera kundfakturor som tex. fakturakopior och hantera krediteringar.

Dina egenskaper:

• Du har utmärkta kommunikationsfärdigheter och är administrativt stark.

• Strukturerad och har en känsla för siffror

• Lätt att sätta dig in i nya system

• Hjärtlig och öppen för att skapa positiva kundupplevelser

Meriterande för tjänsten:

• Goda kunskaper i Officepaketet

• Erfarenhet som ekonomiadministratör

• Erfarenhet som kundtjänstmedarbetare

Vi erbjuder:

En inkluderande arbetsplats med omtänksamma kollegor som alltid har nära till skratt.

En inspirerande arbetsmiljö med möjlighet att göra verklig skillnad.

En varierande roll med stora möjligheter till utveckling.

Att få omges av ett team med branschkunniga och hjälpsamma kollegor som aldrig tvekar på att hjälpa och lyfta varandra.

Ett helt nybyggt kontor med stora fräscha ytor.

En arbetsplats som har kollektivavtal med IKEM Innovations-och kemiindustrierna i Sverige, som tjänsteman är man kopplad till Unionen.

Vi jobbar aktivt med att implementera och upprätthålla våra värdeord. De är en röd tråd genom vårt dagliga arbete och genom företagets alla avdelningar. Vi ser det som avgörande för att skapa en enhetlig och stark företagskultur där vi alla går mot samma mål.

Våra värdeord:

Hjärta - Vi brinner för det vi gör och strävar efter att göra en positiv inverkan på världen

Engagerade - Vi är dedikerade till vårt uppdrag och arbetar tillsammans för att nå gemensamma mål

Lönsamma - Vi tror på att hållbarhet och lönsamhet går hand - det är möjligt att göra gott och göra affärer samtidigt.

Pålitliga - Våra kunder och partners kan lita på oss att leverera högkvalitativa och pålitliga tjänster

" Vi förgyller våra lokaler med våra fyrbenta vänner (hundarna), vi ser såklart gärna att du inte har några problem att omge dig med dessa""

Rekryteringen sker löpande

Läs gärna mer om oss på: https://www.smartrecycling.se/

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-07-13
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Smart Recycling Sverige AB (org.nr 556774-5046), https://www.smartrecycling.se/

Arbetsplats
Smart Recycling

Jobbnummer
8418503

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Smart Recycling Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Smart Recycling Sverige AB: