Kundtjänstmedarbeatre / Customer Service Representative Till Anora
Bravura Sverige AB / Kundservicejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Publiceringsdatum2024-03-04Om tjänstenDet här är ett konsultuppdrag på heltid som varar från 2/5-31/8-2024. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos ANORA. Det finns möjligheter till förlängning av uppdraget, samt eventuell överrekrytering på sikt.
Om företagetAnora är ledande inom vin och sprit i Norden och är en global industriföregångare inom hållbarhet. Anoras marknadsledande profil består av ikoniska nordiska varumärken, såväl som ett brett utbud av framstående internationella märken inom vin och sprit. De exporterar i dagsläget till över 30 marknader Globalt. Anora Group inkluderar också Anora Industrial och logistikföretaget Vectura. År 2022 var Anoras nettointäkter 703 miljoner euro och företaget sysselsätter cirka 1 200 yrkesverksamma. Anoras aktier är noterade på Nasdaq Helsinki.
Anoras starka partnerportfölj inkluderar kända viner, såsom Laroche, Penfolds och Louis Roederer, såväl som välkända spritmärken, som Jack Daniels, Fireball, Fernet Branca, Jose Cuervo och Underberg.
Nu söker de en ny medarbetare till sitt svenska huvudkontor i trevliga lokaler på Birger Jarlsgatan i centrala Stockholm. Här tar du plats i kundservice-teamet bestående av 5 personer, med en kultur präglas stämningen av glädje, hjälpsamhet och servicekänsla.
Dina arbetsuppgifterI rollen som Customer Service Representative hos Anora arbetar du i en bred roll med primärt ansvar för att motta och hantera kundärenden. Detta innebär en varierad med fokus på kundkontakt och administration, såväl som kontakt med interna stakeholders, så som säljorganisationen och lagret. Du mottar ofta brådskande ärenden från kund, där ditt primära syfte blir att felsöka och säkerställa kvalitativ leverans. Kunderna är alltifrån restauranger och grossister till Systembolaget.
Arbetet innebär bland annat att:
• Ta emot mejl och inkommande samtal, såväl som att ringa ut till kunder för att hantera ordrar, leveransfrågor, reklamationer, returer och övrig produktinformation etc.
• Administrera händelser i ärendehanteringssystem och lägga order, lägga upp nya kunder etc i affärssystemet SAP.
• Ha nära kontakt med lagret, transport och extern distributionspartner för att säkerställa att kundernas behov tillgodoses.
• Alltid sträva efter att ge kunden service av yttersta klass och stärka samarbetet och partnerskapet.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Tidigare arbetslivserfarenhet från en roll med fokus på kundkontakt alternativt administration
• Utmärkt systemvana samt goda kunskaper i Office-paketet
• Goda kunskaper i svenska och engelska, i såväl tal som skrift
• Tidigare erfarenhet i affärssystemet SAP är meriterande.
• Erfarenhet inom FMCG alternativt dryckesbranschen är meriterande.
För att trivas i rollen är du en självgående person som genom ett starkt driv och engagemang har förmågan att strukturera och prioritera ditt arbete väl. Då du kommer arbeta i en roll med många kontaktytor trivs du i att samarbeta med andra och har god kommunikativ förmåga. Vidare är du serviceinriktad i ditt arbete. Du har alltid en öppen och lösningsorienterad inställning och har enkelt för att hitta snabba alternativa lösningar på frågor som inte har ett givet svar. För att trivas i rollen gillar du även att jobba i ett högt tempo och du kan hantera en hög arbetsbelastning utan att det påverkar kvaliteten i det du gör. Slutligen känner du ett stort ansvarstagande i din yrkesroll, du tar egna initiativ samt tar ett stort ägandeskap för att driva arbetet framåt.
Övrig information:
Start: I början av maj
Plats: Centrala Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport via mail,
info@bravura.se eller telefon 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Ersättning Enligt överenskommelse.
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-03-06
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)
Arbetsplats Bravura
Kontakt Fanny Danielsson
fanny.danielsson@bravura.se 08-40024050 Jobbnummer 8515450
Observera att sista ansökningsdag har passerat.