Kundtjänstkoordinator till företag i telekombranschen!

Proffice Sverige AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Proffice Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Proffice konsulter är specialister. Det är det som har gjort att Proffice är ett av Sveriges största och äldsta bemanningsföretag. Som Profficekonsult har du en trygg anställning med kollektivavtal i ett auktoriserat bemanningsföretag. Du får möjlighet att skaffa dig erfarenhet från olika branscher och företag.
Våra uppdragsgivare ställer höga krav på oss och vi ställer höga krav på våra konsulter. Eftersom du har din dagliga arbetsplats ute hos våra kunder måste du vara skicklig på det du gör, flexibel, självgående och social. Du gillar att ständigt stå inför nya utmaningar och möjligheter. Har du vad som krävs, kan du se fram emot ett stimulerande arbete och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.
Ett av våra kundföretag inom telekombranschen kommer under hösten att driva ett förändringsprojekt. Detta projekt kommer att påverka företagets kunder. Man räknar med att många kunder i samband med förändringen kommer att höra av sig med frågor och vill därför förstärka företagets kundtjänst. Vi söker en koordinator som ska jobba med e-postkommunikation inom ramen för kundtjänst.
Koordinatorn kommer att:
• Koordinera den del av kundtjänst som berörs av projektet och som arbetar via telefon. Denna del av kundtjänst beräknas vara 16 resurser, och dessa personer kommer att sitta på annan ort.
• Hålla ihop all e-postkommunikation kopplat till projektet där brev till berörda kunder sannolikt kommer att skickas ut dagligen med information om vad som kommer att hända.
• Arbeta med både interna dataresurser och extern byrå som hanterar distributionen.
• Hantera avvikelser i projektplanen vilket bland annat innebär att listor måste justeras/uppdateras, att eventuella förändringar måste kommuniceras i berörda kanaler och att dialog kring status sker kontinuerligt med projektet.
Uppdraget startar i slutet av augusti och beräknas pågå till mars 2011. Arbetstiderna är 8-17, placering Stockholm. Under uppdraget är du anställd som konsult på Proffice och uthyrd till kunden.
Vi söker dig som är van vid att hantera flera parallella arbetsuppgifter och snabba förändringar. Du har mycket goda Excel-/databaskunskaper och är strukturerad och ordningssam. Du tycker om att ha överblick över många olika delmoment och har god kommunikativ förmåga. Du är serviceinriktad och förstår vikten av ett gott kundbemötande.
Vi tror att du är i början av din karriär och att du har arbetat med kooordinerande eller kundserviceinriktade arbetsuppgifter tidigare.
Välkommen att ansöka via vår hemsida redan idag. Vi går igenom ansökningar löpande vilket gör att tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Publiceringsdatum
2010-07-02

Arbetstider och omfattning
Visstid

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2010-08-10
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
Almerén, Sofia

Företag
Proffice Sverige AB

Adress
Proffice Sverige AB

Jobbnummer
690005

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Proffice Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Proffice Sverige AB: