Kundtjänsthandläggare Till Fastighetskontor!

JobBusters AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos JobBusters AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2016-04-26

Dina arbetsuppgifter
Vi söker nu en Kundtjänsthandläggare till ett uppdrag hos en kommuns fastighetskontor. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat innebära att ta emot felanmälningar och beställningar genom telefon och e-post samt registrera dessa i fastighetsprogrammet INCIT XPAND. Bedöma och kategorisera felanmälningar utifrån förutbestämda checklistor, följa upp och övervaka att alla felanmälningar slutförs samt ge kontinuerlig återkoppling till kunden.

Vidare kommer du komplettera och uppdatera INCIT XPAND med uppgifter som saknas, svara på frågor som kommer från verksamheter/förvaltningar och allmänheten både via telefon, webb och e-post. Du kommer även hjälpa till att bemanna receptionen på kommunens sjukhem på deltid och resterande på fastighetskontorets kundtjänst.

Detta uppdrag är optimalt för dig som tidigare arbetat som handläggare inom fastigheter som vill täcka upp och hjälpa till i en ny miljö. Vi ser att du har stor vana av kundbemötande och har en fingertoppskänsla för service!

Företagspresentation

JobBusters är ett auktoriserat personaluthyrnings- och rekryteringsföretag. Vi är inriktade mot tjänstemän och sätter stort värde i att hitta rätt person till rätt position. Genom att vara flexibla, tillgängliga och närvarande i relation till kund, konsult och kandidat, har vi som målsättning att hitta våra kunders drömkandidat och våra kandidaters drömjobb.

Arbetsplatsen är belagd i Lidingö.

Kvalifikationer
• Du har slutförd gymnasieutbildning, meriterande om du har eftergymnasial utbildning.
• Du har minst 2 års erfarenhet av kundmöte, kundtjänstarbete och gärna från fastighetsbranschen.
• Du har mycket goda IT-kunskaper i Officepaketet.
• Du har goda kunskaper om fastigheter.
• Du har goda kunskaper i Svenska och Engelska både i tal och skrift.

Dina personliga egenskaper
Stor vikt kommer läggas vid dina personliga egenskaper och vi ser att du är serviceinriktad, flexibel, strukturerad och självgående. Du har en fingertoppskänsla för service och är en fena på att prioritera. Vidare ser vi att du har en hög kommunikativ förmåga och är bekväm med att arbeta självständigt samtidigt som du samarbetar bra i grupp.

Ersättning
Fast lön, enligt överenskommelse.

Tillträde och ansökan

Heltid, start 2016-05-23 t.o.m. 2016-08-12, med möjlighet till förlängning. Du kommer att vara anställd av JobBusters som konsult hos vår spännande kund.

Skicka in din ansökan i Word-format snarast, då intervjuer sker löpande.

Varaktighet, arbetstid
Heltid tillsvidareanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-05-26
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 1688
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Amanda Franell 08-525 240 22

Företag
JobBusters AB

Adress
JobBusters AB
Wennerbergsgatan 10
11258 Stockholm

Kontorsadress
Wennerbergsgatan 10, Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2807621

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från JobBusters AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos JobBusters AB: