Kundtjänstchef

Paragera AB / Ekonomichefsjobb / Södertälje
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomichefsjobb i Södertälje, Salem, Ekerö, Nykvarn, Botkyrka eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Paragera AB i Södertälje, Huddinge, Stockholm, Nyköping, Uppsala eller i hela Sverige

Om Onslip:

Onslip är en uppstickare inom betallösningar med fokus på småföretag och deras utmaningar. Bolagets framgång bygger på prisvärda lösningar som inte bara hjälper kunderna att ta betalt utan också ökar deras försäljning. Med Onslip får restauranger, frisörer och butiker på gågatan e-handel, marknadsföring, och kundlojalitet på köpet. Bolaget hanterar idag närmare 15 miljoner köptillfällen värda över 4 miljarder SEK årligen. Med branschledande servicenivå och ett personligt bemötande strävar vi efter att ha Sveriges nöjdaste kunder.

Läs mer om Onslip på vår hemsida, supportsida och Facebook eller spana in artikeln i Dagens industri.

Vill du bli chef för Sveriges bästa kundtjänst?:

På Onslip har vi höga ambitioner och målet är att ha Sveriges nöjdaste kunder. Vi mäter regelbundet vår kundupplevelse och är idag stolta över att:

• 97% av våra kunder rekommenderar oss (NPS)
• 95% av våra kunder är nöjda med supporten (Supportärenden registrerade i supportsystem)
• 90% av våra samtal besvarar vi inom 60 sekunder

Men vi nöjer oss självklart inte med det och söker därför efter dig som brinner för att vidareutveckla vår kundupplevelse och göra den ännu bättre!

Som chef för vår kundtjänst kommer du huvudsakligen att fokusera på:

Vår kundnöjdhet

• Rapportering och analys av supportärendeflödet
• Arbeta proaktivt för att höja kvalitet och kundnöjdhet
• Upprätthålla och förbättra servicenivåerna i kundtjänst

Våra processer

• Effektivisera och förbättra processer och arbetsrutiner

Våra medarbetare

• Coacha, motivera och inspirera teamet att målmedvetet och engagerat sträva efter att uppnå våra gemensamma målsättningar
• Utvärdera och driva teamet framåt mot gemensam riktning
• Engagerat arbeta med personalutveckling och stärka personalens kompetens, utveckling, delaktighet och känsla av tillhörighet
• Samordna vårt samarbete med våra olika avdelningar (sälj- & marknad, R&D)

Kundtjänsten är idag uppdelad i tre avdelningar, Teknisk Support, Fakturering & Avtal och Leverans som tillsammans består av totalt 13 medarbetare i Södertälje och Linköping.

Vem är du?:

Du jobbar idag i någon form av ledande befattning med personalansvar eller som teamledare och vill ta nästa steg i karriären. Du bör ha tidigare erfarenhet inom kundtjänst samt en ådra för försäljning, då många av våra affärer startas redan i kontakten med vår kundtjänst. Vi fäster stor vikt vid personlig lämplighet och att du med ditt ledarskap och din motivation gör att du både genom operativt och strategiskt arbete utvecklar vår verksamhet i rätt riktning. Du bör vara serviceinriktad, orädd, driven och strukturerad samt förstår innebörden av att vara "hård men rättvis".

Övriga kvalifikationer:

• Mycket god datorvana
• Mycket god kommunikation i såväl svenska som engelska
• B körkort

Arbetsort är Södertälje, men arbete på våra kontor i Linköping och Stockholm ingår.

Du ansöker via Parageras hemsida: www.paragera.se/lediga-jobb

Publiceringsdatum
2016-03-01

Körkortskrav
B
Tillgång till egen bil
Varaktighet, arbetstid
Heltid 100% Tillsvidareanställning

Ersättning
Fast månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-04-11
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Thomas Engström

Företag
Paragera AB

Adress
Paragera AB
Tanneforsgatan 3
58224 Linköping

Kontorsadress
Tanneforsgatan 3 58224 Linköping

Jobbnummer
2698248

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Paragera AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Paragera AB: