Kundtjänstansvarig till uppdrag under ca 5 månader

Teamwork / Inköpar- och marknadsjobb / Helsingborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Helsingborg, Bjuv, Åstorp, Höganäs, Landskrona eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Teamwork i Helsingborg, Landskrona, Ängelholm, Perstorp, Malmö eller i hela Sverige

Teamwork
AAA Teamwork AB är ett av Sveriges snabbast växande rekryterings- och bemanningsföretag. I dagsläget har vi kontor i Helsingborg, Malmö, Lund, Trelleborg, Göteborg, Norrköping, Växjö, Borås, Jönköping, Linköping och Stockholm och planerar öppna ytterligare kontor inom det närmsta året. AAA Teamwork AB erbjuder tjänster inom rekrytering, bemanning och omställning. Våra kunder finns inom såväl privat som offentlig sektor och omfattar både mindre och större företag. Idag sysselsätter AAA Teamwork AB ca 250 personer och coachar dessutom drygt 800 personer i våra omställningsprogram. Till en av våra kunder söker vi för start omgående en person som kommer att jobba som kundtjänstansvarig. Uppdragets längd kommer att vara ca 5 månader.

Publiceringsdatum
2010-03-24

Arbetsuppgifter
Som ansvarig på kundtjänst kommer Du att ha stor variation på Dina arbetsuppgifter.
Du kommer att ha daglig kundkontakt och fokus skall alltid vara mot att kunderna (i vårt fall distributörerna) får snabb och korrekt information. Du ansvarar för allt från beställning till leverans och utöver det även fakturering och uppföljning, Företagets kunder finns över hela världen och samarbetet sker med distributörer och egen säljpersonal. Exempel på andra arbetsuppgifter som ingår är hantering och kontroll av lagerlistor och att lämna input för produktionsplaneringen.
Vem är du
Du är en utpräglad servicemänniska och kundfokuserad. Erfarenhet av Customer Service Internationellt är ett måste, likaså är det viktigt att Du har erfarenhet av distribution.
Du tar stort eget ansvar för Dina arbetsuppgifter och Du är noggrann, snabb och kommunikativ. Eftersom det är ett relativt litet kontor är det viktigt att kunna se lösningar, vara flexibel och kunna jobba över gränserna om det behövs. Du har en förmåga att jobba självständigt samtidigt som du kan jobba i grupp. Företaget verkar inom medicinteknik, varpå det är meriterande om du har erfarenhet från branschen, men det är inget krav. Dina personliga egenskaper och erfarenhet från snarlik tjänst kommer att vara det viktigaste. Du måste vara flytande i engelska, både i tal och skrift. Du skall även inneha goda datakunskaper (Office-paketet) med tyngdpunkt på Excel samt SPCS.

Så ansöker du
Tycker du att detta verkar intressant? Sök tjänsten omgående och glöm inte att uppdatera ditt CV alternativt registrera ditt CV. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Mahlin Glyré, 042-17 66 11. Vi arbetar med löpande urval så det är viktigt att du söker tjänsten så fort som möjligt. Dock senast den 29 mars. Välkommen med din ansökan!

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2010-03-29
Ange följande referens när du ansöker: 393
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
Mahlin Glyré

Företag
Teamwork

Adress
Teamwork

Jobbnummer
614298

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Teamwork

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Teamwork: