Kundtjänstansvarig till Groupon
Brainpeople / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Brainpeople i Stockholm,
Solna,
Sollentuna,
Tyresö,
Täby eller i
hela Sverige Strukturerad ledare som motiverar andra att göra sitt bästa?
Groupon har funnits i Sverige sedan april 2010 och presenterar dagliga erbjudanden på saker att uppleva, äta och köpa i bl.a. Stockholm, Göteborg och Malmö. Erbjudanden sträcker sig från restauranger, hotell, teaterbesök och skönhetsbehandlingar till mångsidig shopping och härliga getaways. Sedan starten i Chicago 2008 har Groupon expanderat till knappt 50 länder och har av Forbes Magazine vid ett tillfälle utsetts till världens snabbaste växande företag någonsin.
Groupon-modellen är byggd på en win-win modell där företagaren som utnyttjar tjänsten får marknadsföring och kunder till sin verksamhet riskfritt samtidigt som Groupons kunder får oslagbara erbjudanden. De som står bakom
www.groupon.se ser till att dagligen leverera dessa deals, hjälpa de som har frågor och funderingar och samtidigt se till att företagspartnern får en genomtänkt och lyckad kampanj. I maj 2011 fick Groupon tidningen Markets pris som ?Årets e-handel?, en av många framgångar som man som team är stolt över.
Arbetsbeskrivning: Vill du vara med och bygga Sveriges bästa kundservice? Brinner du för att överträffa kunders förväntningar och att ge utmärkt service? Är du en strukturerad ledare som motiverar andra att göra sitt bästa?
Som kundtjänstansvarig har du helhetsansvaret för kundtjänstteamet på Groupon Sverige. Teamet hanterar inkommande samtal och mail kring frågor som berör dagliga erbjudanden - inom bl.a. skönhet, restaurang, resor och produkter - på groupon.se.
Som kundtjänstansvarig ansvarar du för att kundtjänstmedarbetarna får tydligt uppsatta mål och ger teamet kontinuerlig coaching. Du är ansvarig för att kundtjänsten når uppsatta mål, ansvarar för statistik och rapportering och lägger tid på att utveckla verksamheten.
Rollen kräver en stark koordinator och en person som enkelt hanterar många bollar i luften och som gärna och enkelt kommunicerar med många. Groupon kan erbjuda en dynamisk och spännande arbetsplats där ingen dag är den andra lik. Du rapporterar till och har ett bollplank i företagets operativt ansvarige.
Utvecklingsmöjligheter:
På Groupon blir du en del av ett av världens snabbast växande företag, och får snabbt ett stort ansvar som del i ett ungt och engagerat team. För dig med rätt driv och höga ambitioner finns alla möjligheter. Hur högt vill du nå?
Publiceringsdatum2012-01-27KompetenserGroupon söker personer med en positiv attityd, ett starkt driv, empati ut i fingertopparna och en skarp
affärsmässig kunskap. Din grundinställning är att det inte finns problem, det finns bara lösningar, ofta
flera!
Du har tidigare erfarenhet av att leda team samt erfarenhet från kundtjänst. Du är en van koordinator, har lätt för att lära tekniska lösningar, brinner för statistik och är en utmärkt kommunikatör, både i tal och skrift. Du organiserar ditt arbete väl och är notoriskt noggrann och effektiv. Du har en relevant utbildning och några års arbetslivserfarenhet.
Skicka in din ansökan genom att klicka på länken alternativt knappen nedan. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till Maria på tel. 070-741 18 29 alternativt
maria.wallin@brainpeople.se Välkommen med din ansökan snarast då urval sker löpande.
http://brainpeople.intelliplan.eu/JobAd/JobAd.aspx?Key=Gw27UDttLdhiPZptycRfL w%3d%3d&ActivityNo=440283&Page=JobAd
Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duAnsökan kan tyvärr inte göras via e-post.
FöretagBrainpeople
AdressBrainpeople
Industrigatan 4A
11246 Stockholm
KontorsadressIndustrigatan 4A
STOCKHOLM
KontaktuppgifterTelefonnummer: 08-4408090
Jobbnummer 1140783
Observera att sista ansökningsdag har passerat.