Kundtjänstansvarig med marknadsinriktning

Standby Workteam / Butikssäljarjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Standby Workteam i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige

Kombinationen av marknadens största sortiment, bästa priser och snabbaste leveranser har gjort oss till Europas största leverantör av allt från bestick och möbler till kläder för hotell- och restaurangbranschen. Koncernen (Erwin Müller Group Holding AG) har funnits sedan 1987 och omsatte under 2011 över 130 miljoner Euro i Europa.

VEGA Sverige AB är inget undantag utan ett snabbt växande företag som säljer utrustning via postorder och Internet. Men att vara bäst och snabbast i Sverige räcker inte för oss ? nu vill vi erövra Norge! För att lyckas med detta måste vi bemöta våra norska kunder på norska och ta emot beställningar på ett attraktivt och personligt sätt. Här du kommer in i bilden. Som vår nya kundtjänstmedarbetare för Norge.

Du kan hjälpa oss att ge hotell- och restaurangvärlden i Norge fler nya idéer!

Som kundtjänstansvarig för Norge kommer du att rapportera till kundtjänstchefen för Sverige samt ha ett nära samarbete med vår marknads- och produktchef. Din roll är självgående och du har egna ansvarsområden inom både kundtjänst och marknadsföring. Arbetsuppgifterna är varierande inom försäljning, kundtjänst, marknads- och produktområdet för den norska marknaden.

Arbetet kommer bland annat att innebära:

• Ordermottagning och försäljning
• Fakturahantering
• Offerter och orderbekräftelser
• Reklamationshantering
• Organisation av returfrakt
• Övriga administrativa uppgifter och support till företagsledningen
• Korrekturläsning på norska för katalog och webbshop
• Adwords på norska
• Marknads- och konkurrentanalyser
• Aktivt deltagande i kundtjänst- och marknadsmöten

Vi söker dig som har erfarenhet av kundtjänst, försäljning, marknadsföring eller administration. Rollen kräver mycket goda kunskaper i norska (modersmål). Vi ser gärna att du även har kunskaper i tyska eftersom detta är vårt koncernspråk. Det är viktigt att du har kännedom om, intresse och engagemang för postorder och e-handel. Du måste även ha goda kunskaper i Officepaketet.

Vi ser framför oss en positiv, ambitiös, noggrann och framför allt strukturerad person. Du är framåt, öppen och tycker det är roligt att ställas inför uppgifter som kräver engagemang. Du ska trivas i en självgående roll, men även som lagspelare där du skapar goda relationer, både internt och externt.

Tjänsten är en heltidsanställning med placering i Malmö. Tillträde till tjänsten är den 1:a februari 2013 eller enligt överenskommelse. Har du frågor kontakta Åsa Süllmann på Standby Workteam, 040- 23 24 90. Vi intervjuar löpande och ser gärna att du skickar in ditt CV och brev snarast. Välkommen med din ansökan via vår hemsida http://www.standbyworkteam.se/ansokan.php .

Publiceringsdatum
2012-12-03

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.

Kontakt
Åsa Süllmann 040 23 24 90 (växel) info@standbyworkteam.se

Företag
Standby workteam

Adress
Standby workteam
Lilla nygatan 11
21138 Malmö

Kontorsadress
Lilla nygatan 11
Malmö

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 040 23 24 90

Jobbnummer
1407378

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Standby Workteam

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Standby Workteam: