Kundtjänstansvarig

Talent & Partner AB / Kundservicejobb / Stockholm
2023-08-10
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundtjänstansvarig" (publicerad 2023-08-31) ⬅️


Visa alla kundservicejobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Talent & Partner AB i Stockholm, Solna, Huddinge, Tyresö, Täby eller i hela Sverige

Kundtjänstansvarig - Sefina Sverige
Älskar du kundbemötande och kommunikation? Har du intresse för smycken, klockor, ädelstenar, instrument, konst och antikviteter? Vi söker just nu en självdriven och säljfokuserad personlighet med viljan att ständigt utveckla både sig själv såväl som andra.
Som Kundtjänstansvarig har du ett helhetsansvar för vår kommunikation med kund. Kommunikationen kan ske via telefon, mail eller chat på någon av våra hemsidor (Digipant, Sefina.se eller Sefina auktioner). Rollen är en ny roll som för rätt person på sikt kan få möjligheten att bygga ett team.
Dina arbetsuppgifter innefattar bland annat:
Kommunikation med kund via samtal, mail eller chat
Kommunikation med kund via vårt CRM-projekt
Vara behjälplig kring bolagets e-handel
Stötta bolagets interna funktioner och butiker

Profil & Bakgrund
Vi tror att du som söker har tidigare erfarenhet från kundtjänst och som person brinner du för att leverera service i världsklass.
Du som söker är van att arbeta under tidspress och kan kombinera flera uppgifter parallellt.
Du har även vana att arbeta mot uppsatta mål och kan arbeta både självständigt och i grupp.
Rätt person har lätt att utrycka sig i både tal och skrift och behärskar svenska och engelska obehindrat. Talar du andra språk är det meriterande.
Du brinner för att ge bra service utöver det vanliga och drivs av att överträffa målFör att lyckas i rollen innehar vår framtida kollega en hög social kompetens, ambassadörskap och utvecklingsorienterad förmåga.
God datavana och erfarenhet av att arbeta i Office-paketet är ett extra plus.

Vi erbjuder dig en dynamisk arbetsmiljö som består av passionerade och drivna kollegor med en positiv attityd. Du kommer att vara en del av ett team som arbetar nära varandra, hjälper varandra och värdesätter en positiv atmosfär på arbetsplatsen. Sefina är kollektivavtalsanslutna och vi erbjuder förmåner i form av löpande produktutbildningar, friskvårdsbidrag, rikskuponger, träningsaktiviteter, m.m.'
Tjänsten är en tillsvidareanställning med inledande provanställning på heltid, motsvarande 38,5 timmar/vecka. Arbetet är förlagt på bolagets huvudkontor i centrala Stockholm. Huvudsaklig arbetstid är måndag-fredag, kvällsarbete och helgarbete kan förekomma.
Fast månadslön,tillträde efter överenskommelse. Kundtjänstansvarig rapporter till Head of Business Development
På Sefina strävar vi efter mångfald och välkomnar därför alla sökanden oavsett kön, ålder eller etnisk bakgrund. I denna rekrytering kommer stor vikt läggas vid personlig lämplighet. Ett krav för anställning är godkänt resultat på registerkontroll och kreditupplysning, som kommer att genomföras med anledning av att du i tjänsten självständigt hanterar värden. Vi ställer höga krav på våra medarbetares säkerhetsmedvetande.

Publiceringsdatum
2023-08-10

Så ansöker du
I denna rekrytering samarbetar vi med Talent&Partner. Varmt välkommen med Din ansökan snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Dina ansökningshandlingar får gärna innehålla CV samt ett personligt brev. Skicka din ansökan idag direkt via länk eller via work@talentpartner.se
Om Sefina som bolag
Sefina är Nordens största pantbankskedja som grundades redan 1884. Sefina ägs av svenska Super Voucher AB, som bildades 2021, och som också äger Finska Helsingin Pantti Oy (HPO). Idag är vi totalt närmare 140 medarbetare med huvudkontor i Stockholm, 20 butiker i Sverige under varumärket Sefina och 12 butiker i Finland under varumärket Helsingin Pantti Oy (HPO). Sefinas huvudkontor samt koncernfunktioner finns på Kungsholmen i Stockholm och här samarbetar de operativa avdelningarna, HR, IT, utbildning, operativt, marknad och ekonomi för att ge service i världsklass till våra butiker. Bakom kulisserna arbetar vi både strategiskt och operativt för att se till att verksamheten fortsätter att vara en modern pantbank i framkant. Fokus ligger på att möta våra kunders behov och att kunna ge det lilla extra. Med passion och expertis arbetar vi med exklusiva varumärken, konst, guld och värdefulla smycken och klockor. Företagsgruppen har en starkt växande e-handelsverksamhet.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-08-24
E-post: work@talentpartner.se

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Talent & Partner AB (org.nr 556881-1763)
Birger Jarlsgatan 8, 5tr (visa karta)
114 34  STOCKHOLM

Jobbnummer
8018428

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Talent & Partner AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Talent & Partner AB: