Kundtjänstansvarig

Wellnet AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Wellnet AB i Stockholm

Vi på Wellnet söker nu en driven och engagerad medarbetare till vår kundtjänst med fokus på service och kundnöjdhet. Vi söker dig som låter inställningen vad kan jag hjälpa dig med? genomsyra hela ditt arbete. Du kommer både att arbeta i kundtjänsten samt ha övergripande ansvar för kundtjänstteamet.

Wellnet administrerar friskvårdsbidraget, förmedlar tjänster inom friskvård och hälsa, samt agerar rådgivare åt kunder som vill ta ett helhetsgrepp om hälsan. Genom att anlita oss får våra kunder friskare medarbetare, bättre arbetsklimat, vitalare varumärke och hållbarare affärer. God hälsa lönar sig helt enkelt. På Wellnet arbetar vi i team utifrån arbetsuppgifter men eftersom vi är ett mindre företag är det viktigt att vara flexibel och kunna rycka in där det behövs.

I rollen som kundtjänstansvarig förekommer följande arbetsuppgifter:

Support via telefon samt e-post. Arbetet med supporten kan innebära ett variationsrikt antal arbetsuppgifter med alltifrån att svara på frågor om tjänster, leverantörsfrågor till att hjälpa en kund till att genomföra ett köp.

Posthantering.

Kvittohantering.

Beställning av kontorsmaterial.

Hjälpa ekonomiavdelningen med viss fakturahantering.

Ansvar för kundtjänstteamet inklusive fördelning av arbetsuppgifter, optimera och implementera rutiner för arbetet samt kontakt med leverantörer av våra supportsystem.

Vi ser gärna att du:

Har några års erfarenhet av kundservice via telefon och e-post.

Har en god allmän IT-kunskap, datorvana och lätt för att lära dig nya system/program.

Har vana av service och administration.

Är strukturerad, noggrann och ordningsam.

Är flexibel och har förmåga att arbeta i en tempofylld miljö i ständig förändring.

Talar och skriver svenska flytande.

Behärskar engelska i tal och skrift.

Ser ett värde i att hjälpa kunderna rätt.

Tjänsten är heltid 100 % med start omgående enligt överenskommelse.

Ansökan görs enbart via e-post till: rekrytering@wellnet.se

Urval och intervjuer sker löpande så skicka in din ansökan så snart som möjligt.

Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare
Heltid
Tjänsten innefattar kontorstid mån-fred 8.00 -17.00

Publiceringsdatum
2015-10-09

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön
enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-11-06
Ange följande referens när du ansöker: Kundtjänstansvarig Wellnet
Ansökan kan skickas till e-postadress: rekrytering@wellnet.se

Företag
WELLNET AB

Adress
WELLNET AB
GRÖNBRINKSGATAN 7
11759 STOCKHOLM

Kontorsadress
GRÖNBRINKSGATAN 7
STOCKHOLM

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-6117600

Jobbnummer
2471556

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Wellnet AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Wellnet AB: