Kundtjänst Teamleader till Sydantenn och tele AB i Malmö
Academic Work Sweden AB / Kundservicejobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Malmö,
Burlöv,
Lomma,
Staffanstorp,
Vellinge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Academic Work Sweden AB i Malmö,
Lomma,
Lund,
Trelleborg,
Landskrona eller i
hela Sverige Har du tidigare jobbat i någon form av ledande roll inom kundtjänst eller teknisk support? Just nu söker Sydantenn och Tele AB efter en Teamleader till sitt kundtjänstteam i Malmö för ett föräldravikariat på 12 månader. Låter detta som ett intressant nästa steg för dig i karriären? Ansök redan idag då vi arbetar med löpande urval.
OM TJÄNSTEN
Sydantenn och Tele AB erbjuder tjänster, installation och service inom TV, bredband och säkerhetslösningar. De är både tjänsteleverantör och servicepartner åt sina kunder som till största del består av bostadsrättsföreningar, kommunala och privata fastighetsbolag inom Skånes gränser. Företaget startades 1981, och de är idag 30 anställda som har sitt kontor i Malmö.
I tjänsten som teamleader för kundtjänst kommer du att bli ansvarig för ett team på 6 personer som består av både heltidare och deltidare. Du kommer ingå i en familjär organisation med högt i tak och frihet under ansvar. För att lyckas i rollen är det viktigt att ha ett positivt mindset samt förmågan att lyfta sina teammedlemmar för att stötta dem i deras utveckling och hjälpa dem nå sin fulla potential. Du kommer att ansvara för allt det operativa på kundtjänsten, planera personal och schemaläggning samt aktivt stötta upp i den dagliga driften.
Till en början kommer du gå vid sidan av nuvarande teamleader för att komma in i rollen på allra bästa sätt.
ARBETSUPPGIFTER
Publiceringsdatum2023-12-11Dina arbetsuppgifter• Sköta allt det operativa på kundtjänstavdelningen
• Arbeta aktivt i driften
• Personal- och resursplanering
VI SÖKER DIG SOM
• Talar, skriver och läser obehindrat på svenska och engelska
• Har arbetat i någon form av ledande roll sedan tidigare, gärna inom kundtjänst eller teknisk support
• Har allmänt tekniskt intresse
• God systemvana
Det är meriterande om du har
• Tidigare erfarenhet av tv- eller bredbandssupport
Kunskap kan erhållas genom utbildning, erfarenhet eller att vara självlärd.
För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
• Samarbetsinriktad
• Självgående
• Inspirerande
Vår rekryteringsprocess
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.
INFORMATION OM FÖRETAGET
Intresserad av att läsa med om företaget? Klicka här!
Ersättning Enligt avtal
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-01-11
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "15100373".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Academic Work Sweden AB (org.nr 556559-5450),
http://www.academicwork.se Arbetsplats Academic Work
Jobbnummer 8320195
Observera att sista ansökningsdag har passerat.