Kundtjänst Sverige/Finland

Great Days AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Great Days AB i Stockholm

Kort beskrivning av företaget:

Greatdays är ett snabbt växande företag inom upplevelseindustrin. På Greatdays arbetar idag 10 hängivna medarbetare och kontoret är beläget i Gamla stan, Stockholm.

Beskrivning av arbetsuppgifter:

Du arbetar med att besvara kundförfrågningar via telefon, mail, chat och sociala medier - Du hanterar inkommande ordrar inklusive paketering och utskick - Du hanterar kunder som köper på plats hos Greatdays - Du hjälper till med administration och övriga uppgifter

Beskrivning av kvalifikationer:

Vi tror att du har några års erfarenhet inom kundservice och/eller administrativt arbete. Du är en positiv och glad person som ser möjligheter i det du gör. Har du erfarenhet av bokföringsverktyg är det meriterande. Som person: - Kan du tala och skriva finska och svenska - Är du noggrann och strukturerad - Kan du arbeta självständigt - Är du stresstålig då säsongsmässiga variationer medför att arbetsbelastningen tidvis är hög

Varaktighet, arbetstid
Visstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid

Publiceringsdatum
2015-12-07

Tillträde
2016-01-11

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön

Så ansöker du
Ansökan kan skickas till e-postadress: marten@greatdays.se

Kontakt
VD Mårten Nilsson tel: 0709166981
marten@greatdays.se

Företag
Great Days AB

Adress
Great Days AB
Själagårdsgatan 9
11129 STOCKHOLM

Kontorsadress
Själagårdsgatan 9

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-12080740
E-postadress: marten@greatdays.se

Jobbnummer
2564103

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Great Days AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Great Days AB: