kundtjänst/Service administratör

AudicomPendax AB / Kundservicejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos AudicomPendax AB i Stockholm, Sundsvall, Göteborg, Mölndal, Östersund eller i hela Sverige

Kundtjänst/ Service administratör

Vi söker en riktigt trevlig stjärna till vårt växande team och säljande kundtjänst och serviceavdelning som gillar många olika arbetsuppgifter.
Som supportmedarbetare jobbar du nära våra kunder och användare genom telefon, e-post och chatt.
Du är ofta första personen de pratar med och därmed deras första intryck av vårt företag. Du ansvarar för att inkommande frågor och ärenden besvaras, följs upp och driver vidare de som krävs internt.
Det kommer även förekomma en hel del cold calls. Så du får inte vara rädda att lyfta luren och ringa någon som ej vet vilka vi är och sälja in oss.
Du hanterar beställningar och orderläggning med där tillhörande arbetsuppgifter. Du kommer vara den som bokar och tar emot våra serviceuppdrag, samt bokar in servicetekniker så de har full beläggning.
Vara delaktig i arbetet med att skapa rutiner inom service och utveckla avdelningen. Kundnöjdhet ligger dig varmt om hjärtat och du strävar alltid för att överträffa kundens förväntningar.
I och med att vi växer kan även din tjänst och ditt ansvar växa om du så önskar.

Vi är ett familjeägt företag, och vi hjälps alla åt när det inte finns att göra på sitt specifika område.
Förutom att ta hand om våra kunder och sälj kommer du även få hjälpa till med en del annat, såsom kvalitetssäkra vår hemsida, översätta och skriva texter och mycket mer.

Du har mycket hög social kompetens.
Van vid att jobba självständigt, under press, och även i team.
Väldigt viktigt att du är självgående och en problemlösare men även en teamplayer.
Talar och skriver svenska och engelska obehindrat, andra europeiska språk är meriterande.
Kan ta egna initiativ och beslut.
Erfarenhet inom kundservice och försäljning helst b2b.
Snabb på att svara på mail och Chat.
Orädd för att ta nya kontakter.
Har förmågan att arbeta strukturerat och ordningsamt, samt att du ser till kundens behov.

Publiceringsdatum
2020-08-18

Profil
Till denna tjänst söker vi dig som har erfarenhet av en roll inom kundtjänst via telefon, chatt, mejl i minst 2 år. Alternativt arbetat som receptionist, kundbokare eller säljare i minst 2 år, eller att du arbetat med kundservice i butik i minst 2 år och har ett brinnande intresse för kundservice och kundnöjdhet.

Vi väljer vårt team efter kompetens och personlighet. Vi gillar olika människor, och vi älskar duktiga, bra, trevliga och drivna människor!
Vi ser ett visst tekniskt kunnande och intresse för teknik som en viktig del.

Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Skarpnäck, Stockholm

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-09-17

Adress
Audicompendax AB
Flygfältsgatan 34
12821 128 30 Skarpnäck

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "Kundtjänst/Service".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Audicompendax AB (org.nr 556215-1588), http://www.audicompendax.com
Flygfältsgatan 34 (visa karta)
128 21  128 30 SKARPNÄCK

Ansökan
E-post: gina.wallin@aupx.com

Arbetsplats
AudicomPendax AB

Jobbnummer
5324679

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från AudicomPendax AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos AudicomPendax AB: