Kundtjänst/Orderhandläggare sökes till kund

Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Sollentuna
2022-02-18
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundtjänst/Orderhandläggare sökes till kund" (publicerad 2022-03-28) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Sollentuna, Upplands Väsby, Järfälla, Danderyd, Upplands-Bro eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Sollentuna, Upplands Väsby, Järfälla, Danderyd, Upplands-Bro eller i hela Sverige

Är du en person som brinner för service och kundkontakt? Har du tidigare erfarenhet inom orderhantering och administration samt trivs med att ha många bollar i luften? Då har vi på Adecco rätt tjänst för dig!

Publiceringsdatum
2022-02-18

Om tjänsten
Adecco söker nu för kunds räkning en medarbetare till deras Customer service avdelning. Rollen som Kundtjänst/Orderhandläggare innebär varierande arbetsuppgifter med stort ansvar för kundkontakt. Du bistår med service och support både via telefon och mejl mot interna som externa parter. Rollen innebär att hantera många arbetsuppgifter samtidigt där du bland annat arbetar med orderhantering och administrativa uppgifter. Du kommer att ingå i ett team som arbetar på företagets avdelning för Customer Service där ni arbetar tätt tillsammans för att ansvara och supportera återförsäljare. Arbetsplatsen är placerad i Häggvik/Sollentuna.

I rollen som Kundtjänst/Orderhandläggare kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
• Kundservice och support via telefon och mejl
• Order-och leveranshantering
• Arbete i SAP, CRM System och Excel.

Tjänsten som Kundtjänst/Orderhandläggare är ett konsultuppdrag är på heltid med start 1 april och pågår 6-8 månader med chans till förlängning.

Om dig
Vi söker dig som har en gymnasieutbildning och tidigare arbetslivserfarenhet av kundtjänst, orderhantering eller inom administration. Viktigt för tjänsten är att du har goda kunskaper inom SAP och att du har en god systemvana. Vi ser även att du har en god kommunikativ förmåga och har goda kunskaper i både svenska och engelska.

Vidare ser vi att du är en glad och framåt person som tar initiativ, snabblärd och får saker och ting gjorda. Det är viktigt att du kan hantera många olika arbetsuppgifter på en och samma gång och därmed stresstålig samtidigt som du är noggrann och strukturerad. Du trivs med att arbeta lika bra självständigt som i grupp och har en god samarbetsförmåga.

Viktigt för tjänsten är:
• Gymnasieutbildning
• Goda kunskaper i SAP
• Tidigare erfarenhet av kundtjänst/orderhantering eller liknande
• Goda kunskaper i svenska och engelska, tal som skrift
• Serviceminded och god samarbetsförmåga

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare: Sofi Coulianos via sofi.coulianos@adecco.se

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Kundtjänst, Kundservice, Orderhandläggare, Orderhantering, Order, Administratör, Administration, SAP, Excel, Häggvik, Solllentuna, Stockholm, Adecco

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-03-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Adecco Sweden AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "ref-37072".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Adecco Sweden AB (org.nr 556447-2677), http://www.adecco.se/

Jobbnummer
6357061

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: