Kundtjänst/operativ inköpare till Kungsängen
Qstaff Förvaltning AB / Butikssäljarjobb / Sollentuna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Sollentuna,
Upplands Väsby,
Järfälla,
Danderyd,
Upplands-Bro eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Qstaff Förvaltning AB i Sollentuna,
Upplands Väsby,
Järfälla,
Upplands-Bro,
Sundbyberg eller i
hela Sverige Kundtjänst/operativ inköpare till Kungsängen.
Vi söker nu en medarbetare till vår kund i Kungsängen som kommer att arbeta med en kombinerad kundtjänst och operativ inköpsroll.
Vår kund startade 1995 och är en komplett systemleverantör av motorinstallationskomponenter till mobila fordonstillverkare inom bland annat gruv- och skogsindustri.
Du börjar din anställning som inhyrd och går efter några månader över i en anställning hos kunden.
Är du strukturerad och gillar problemlösning? Drivs du av att skapa goda kund- och leverantörsrelationer samt att göra det lilla extra?
Gillar du också att arbeta i en platt och snabbfotad organisation?
Då har vi ett riktigt bra arbete till dig.
I rollen som kundtjänstmedarbetare/operativ inköpare i vår kunds "innegäng" kommer du att arbeta med operativt inköp, logistikplanering och kundservice. Du blir "spindeln i nätet" och har daglig kontakt med viktiga kunder och leverantörer. Kontakten sker på ett enkelt, effektivt och trevligt sätt med hög kvalitet.
Denna roll kräver att du har skinn på näsan, har hög arbetskapacitet, kan arbeta självständigt, har mycket god samarbetsförmåga samt är kommunikativ och drivande.
Dessutom är det viktigt att du är noggrann, social, positiv och ansvarstagande samt trivs med att arbeta i ett högt tempo.
Vi ser att du har tidigare erfarenhet inom kundservice/inköp/supplychain eller relevant utbildning inom området och vana av att arbeta i ERP-system samt Excel.
För att trivas hos vår kund är du nyfiken, ambitiös, lösningsorienterad och har lätt för att ställa krav. Du är van att hantera många frågor samtidigt och är kommunikativ i tal och skrift. Att sätta stolthet i att skapa långsiktiga relationer och att vara uthållig är något som är självklart för dig. Du tycker det är viktigt att ha kul på jobbet och att kunna bidra med god energi.
Publiceringsdatum2019-03-05BakgrundGymnasieutbildning.
Meriterande med utbildning inom inköp/supplychain.
Arbetslivserfarenhet inom kundtjänst.
Svenska och engelska i tal och skrift. Meriterande med tyska.
Goda kunskaper i Office, speciellt Excel.
Erfarenhet av att arbeta i ERP-system.
Tjänsten erbjuder en spännande möjlighet att själv få vara med och påverka både din egen och vår kunds utveckling. Du, tillsammans med övriga anställda, bidrar till en glad och stimulerande miljö med kvickt tempo och snabba pragmatiska beslut. Fokus är att skapa ett långsiktigt och bestående värde för kunder, leverantörer och anställda. Hög kvalitet präglar hela deras organisation.
Stämmer detta in på dig? Vill du veta mer?
Skicka in din ansökan till
carina.wahlman@qstaff.se så kontaktar jag dig.
Start, enl. ök
Arbetstid, dagtid
Lön, enl. ök
Carina Wahlman
Rekryterare
Tel 08 58570000
QStaff Förvaltning AB
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-04-04
FöretagQstaff Förvaltning AB
KontorsadressHammarbacken 10
Jobbnummer 4649431
Observera att sista ansökningsdag har passerat.