Kundtjänst & Produktadministratör

Möbelmästarna Sverige AB / Kundservicejobb / Nässjö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Nässjö, Eksjö, Aneby, Sävsjö, Jönköping eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Möbelmästarna Sverige AB i Nässjö

Om Företaget
Möbelmästarna är en kedja med inriktning på möbler för hemmiljö. Kedjan har funnits i över 30 år och har idag 24 st självstående möbelbutiker utspritt i hela Sverige. Vår vision är att vara det vi heter, Mästare på möbler. Vi erbjuder sedan slutet av 2019 våra kunder att köpa möbler även online. Vår ambition är att så mycket av de affärer som görs digitalt, ska tilldelas och hanteras av våra fysiska butiker. Vår styrka är att nå ut med marknadsföring i hela Sverige, då vi tillsammans får fördelar och mycket större räckvidd. Vårt största mål under 2024 är att växa med kedjan och nå ut ännu bredare till alla Sveriges hem. Huvudkontor ligger i Malmbäck.
Om Tjänsten
Som produktadministratör hos Möbelmästarna blir du ansvarig för registrering och underhåll av hela kedjans sortiment. Din huvudsakliga uppgift blir att lägga upp produkter och uppdatera dem med relevant och korrekt information, samt se till att de alltid har rätt pris. Du kommer spendera stor del av tiden i Microsoft Excel och därför är det av stor vikt att du är snabb, effektiv och lättorienterad. Du blir navet mellan våra leverantörer och vårt affärssystem som finns ute i samtliga av våra butiker. Tjänsten innefattar även kundtjänst och orderhantering. Det innebär att du svarar på ärenden från våra butiker och hjälper kunder som handlar via e-handeln. Utöver det kommer du att hantera order, returer och reklamationer. Meriterande är om du tidigare har erfarenhet av arbete i affärssystem. Inom Möbelmästarna är det viktigt med kommunikation med såväl våra medlemsbutiker, som internt på huvudkontoret. Tjänsten är lagd vid vårt huvudkontor i Malmbäck. Vi lägger stor vikt vid hög datorvana, personlig tillämplighet och att du har en förståelse för service och hur arbetet i butiksledet fungerar. Möbelmästarna är inne i en utvecklingsfas, vilket ger dig möjlighet att växa med tjänsten.
Vem söker vi?
Vi tror att du är en person som är flexibel, framåtlutad och driven samt duktig på att hitta lösningar och gillar utmaningar. Du är strukturerad och noggrann i ditt arbete. Vi är en sammansvetsad organisation som arbetar nära butikerna och våra kunder. Det är viktigt att stötta upp där det behövs och kunden är alltid i fokus. Du är duktig på att kommunicera och dialogen är viktig med våra butiker, likväl som med våra kunder och leverantörer.
Våra krav:
• Hög datorvana/datorkunskap
• Hög kompetens inom MS Office Excel, formler och filbearbetning
• Strukturerad och noggrann
• Kommunikativ i tal och skrift på svenska
Meriterande:
• Erfarenhet av tidigare arbete i affärssystem
• Kunskap inom programmering/databas
• Tidigare arbete inom service, i butik eller genom kundtjänst

Vi erbjuder
Möbelmästarna erbjuder en resa där du har möjlighet att påverka vår och din egen framtid genom att ta kedjan till nästa nivå.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-04-30
E-post: sebastian@mobelmastarna.se

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "Kundtjänstmedarbetare".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Möbelmästarna Sverige AB (org.nr 556425-8803)
Fabriksgatan 24 (visa karta)
571 68  MALMBÄCK

Körkort
För detta jobb krävs körkort.

Kontakt
Sebastian Winding
sebastian@mobelmastarna.se

Jobbnummer
8515215

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Möbelmästarna Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Möbelmästarna Sverige AB: