Kundtjänst med telefonvana till stort företag

Bravura / Butikssäljarjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.

Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.

Publiceringsdatum
2015-04-21

Företaget
Företaget är en ledande aktör inom telekom, byggnation, installation och underhåll av telenät. De arbetar med flera av landets största teleoperatörer.

Företaget är inne i en expansiv fas och söker därför medarbetare som vill vara en viktig del av deras stora projekt under 2015. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos företaget. Uppdraget sträcker sig från juni och 5-6 månader framåt, med möjlighet till förlängning.

I företagets kundtjänst kontaktar du villaägare per telefon. Du ringer kunderna som har anmält intresse att dra fiber till sin bostad. Målet med dina samtal är att boka ut företagets tekniker för projektering och installation hos kunderna. Din uppgift blir sedan att planera mötestider som passar teknikerna samt att dokumentera och organisera ett schema för hur teknikerna ska besöka kunderna i det aktuella området. Arbetstiderna är 40 timmar per vecka och varierar mellan 8:00- 19:00.

Dina arbetsuppgifter
I företagets kundtjänst kontaktar du villaägare per telefon. Du ringer kunderna som har anmält intresse att dra fiber till sin bostad. Målet med dina samtal är att boka ut företagets tekniker för projektering och installation hos kunderna. Din uppgift blir sedan att planera mötestider som passar teknikerna samt att dokumentera och organisera ett schema för hur teknikerna ska besöka kunderna i det aktuella området. Arbetstiderna är 40 timmar per vecka och varierar mellan 8:00- 19:00.

Kvalifikationer
Erfarenhet: God telefonvana, gärna från kundservice
Systemkrav: Datorvana, med kompetens inom MS Excel
Språkkrav: Svenska, där du uttrycker dig väl i tal och skrift

För att bli framgångsrik i rollen som kundbokare har du lätt för att skapa kontakt och inge förtroende till nya människor. Vidare trivs du i en kontorsmiljö och att använda telefon och dator som arbetsverktyg. Ditt arbetssätt präglas av struktur och noggrannhet där du tar ansvar för dina uppgifter och arbetar lösningsfokuserat. Därtill är du en prestigelös person som gärna samarbetar och hjälper dina kollegor när behov finns.

Övrig information:

Start: I början på juni. Uppdraget varar mest sannolikt till 31 december, med möjlig förlängning 2016.
Plats: Malmö
Lön: Timlön enligt överenskommelse.
Kontakt: Bravura, 040-617 05 50

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: kundtjänst, kundbokare, kundservice, administratör, mötesbokare, projektkoordinator, administratör, koordinator, projek, telenät, telefon, Malmö, Skåne

Varaktighet, arbetstid
Hyrrekrytering, Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Timlön enligt ök.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-05-15
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
Sara Byrlind 08-40024050 sara.byrlind@bravura.se

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 1280

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2258833

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: