Kundtjänst/lagerpersonal till Tinybuddy.se
Tinybuddy AB / Kundservicejobb / Gävle
2021-04-21
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundtjänst/lagerpersonal till Tinybuddy.se" (publicerad 2023-05-02) ⬅️
Visa alla kundservicejobb i Gävle,
Älvkarleby,
Sandviken,
Ockelbo,
Ovanåker eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Tinybuddy AB i Gävle Tinybuddy AB driver e-handeln Tinybuddy.se, som sedan starten för 4 år sedan växt till att bli en av Sveriges största djurbutiker online. Vi söker nu dig som gillar att hjälpa kunder och har spring i benen. #jobbjustnu
Den vi söker gillar djur, brinner för service och tycker om att lösa problem. Du måste vara mycket duktig på att formulera dig på svenska i både tal och skrift. Vi förväntar oss också att du behärskar enklare konversationer på engelska.
Du kommer att arbeta med kundkontakt genom chatt, mejl och telefon. Kundtjänst ansvarar även för returhantering och när det är lugnt på chatt, mejl och telefon hjälper du till på lagret med att plocka, packa och ta hand om inleveranser.
Du ska vara självgående och kunna fatta egna beslut rörande ditt arbete. Ingen särskild utbildning krävs, men det är meriterande med erfarenhet inom kundtjänst eller zoofackhandeln.
Arbetet sköts på plats från våra lokaler i Bergby, cirka 3,5 mil norr om Gävle. I oktober flyttar vi till nybyggda lokaler i Gävle. Tjänsten är på heltid och arbetstiderna är 08:30-17:30 med en timmes lunch. Intervjuer kommer att ske löpande och tjänsten kommer att tillsättas så snart vi hittar rätt person.
Välkommen med din ansökan!
Publiceringsdatum2021-04-21Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-04-30
AdressTinybuddy AB
Virkesvägen 20
81740 Bergby
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "Kundtjänstmedarbetare".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Tinybuddy AB (org.nr 559159-7017)
Virkesvägen 20 (
visa karta)
817 40 BERGBY
Ansökan E-post:
jobb@tinybuddy.se Jobbnummer 5707607
Observera att sista ansökningsdag har passerat.