Kundtjänst / Kundsupport / Kundservice Till Xpolra Mobile

Bravura Sverige AB / Kundservicejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.


Publiceringsdatum
2020-01-07

Företaget
XPLORA Mobile har på kort tid blivit Nordens ledande IOT-företag inom smart konsumentelektronik. Företaget grundandes 2016 och har sitt huvudkontor i Oslo, Norge. De består utav tre operationella telefonbolag i Sverige, Norge och Finland. Varje dag betjänar de över 40 000 familjer i hela Norden. Företaget är mest känt för sin mobilklocka som är anpassad för barn, en säker introduktion till mobilvärlden. Klockan är enkel och säker att använda. De har tagit bort sociala medier, tillgång till internet och väljer att istället fokusera på vad som är viktigt för barnet - att hålla kontakten med deras nära och kära. XPLORAs produkter distribueras via Skandinaviens största elektronikkedja Elgiganten, liksom de flesta välkända nätbutiker. Deras vision är att förenkla och trygga vardagliga familjer genom att leverare marknadens mest rättvisa, säkra och innovativa mobila prodikter för barn och familjer i hela Skandinavien.

Företaget är entreprenörsdrivet och vill ligga i framkant. De strävar efter att deras medarbetare ska trivas, må bra på arbetet och ha roligt tillsammans. Totalt består bolaget av omkring 100 medarbetare, varav fem personer som direkt arbetar mot den svenska marknaden.


Dina arbetsuppgifter
Som kundservicemedarbetare arbetar du med inkommande mail och förfrågningar i Zendesk från både befintliga kunder och distributörer till företaget. De ärenden du hanterar kan exempelvis röra tjänstens funktion, hur den används och att hjälpa till med potentiella utmaningar användarna kan tänkas möta samt fakturafrågor. Med tiden förväntas du ta mer ansvar och på sikt få nya ansvarsområden, exempelvis ansvara för företagets sociala-medier konton. Då denna roll är ny i Sverige erbjuds du goda utvecklingsmöjligheter, både i rollen och inom företaget på sikt. Du har även stor möjlighet att påverka den utifrån dina egna intressen och preferensramar.


Kvalifikationer
• Gymnasial utbildning
• Tidigare arbetslivserfarenhet av kundservice
• Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska

För att trivas i rollen är du serviceinriktad och tycker om att supportera och hjälpa andra i ditt arbete. Du är självgående och har lätt för att driva ditt arbete framåt och gör det med hög kvalité. Då rollen innebär uteslutande både intern och extern kontakt är du social och har god kommunikativ förmåga, samtidigt som du trivs med att samarbeta med andra. Slutligen har du lätt för att anpassa dig och en vilja att utvecklas, både i rollen och som person.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Stockholms innerstad
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du problem med att skicka in din ansökan eller frågor kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller ringa vår växel 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: kundtjänst, kundtjänstmedarbetare, kundservice, kundservicemedarbetare, service, kundsupport, koordinator, kundkoordinator, telefon, administration, heltid

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-02-07
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bravura Sverige AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Jobbnummer
5028371

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: