Kundtjänst/Kundsupport/Kundmedarbetare till

Bravura / Butikssäljarjobb / Linköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Linköping, Mjölby, Åtvidaberg, Finspång, Motala eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Linköping, Mjölby, Motala, Norrköping, Söderköping eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.


Publiceringsdatum
2019-04-16

Företaget
Företaget är ett av dem ledande aktörerna inom kundservice och försäljning, deras framfart de senaste åren har fördubblats och medarbetarna har ökat markant. De kunder som företaget arbetar med är flera av de större företagen inom bland annat telekom och TV. Strävan är att alltid växa tillsammans med deras kunder och att oavsett vad alltid kunna erbjuda den bästa servicen. Företaget präglas av innovativitet för att på så vis kunna se en lösning i varje problem. För att deras medarbetare ständigt ska motiveras finns det olika steg att arbeta emot och där man blir belönad för varje steg man tar.


Dina arbetsuppgifter
I rollen som kundtjänstmedarbetare inom den tekniska supporten kommer du att arbeta mot företagskunder och hjälpa dem med frågor kring det tekniska.
Du kommer tillsammans med dina kollegor arbeta effektivt och noggrannt för att nå upp till företagets mål vilket är att varje kund ska känna sig unik och få den bästa kundupplevelsen. Du kommer att ingå i ett team där era huvudsakliga arbetsuppgifter kommer vara att besvara frågor från företag över telefon. Dessa frågor kommer präglas av tekniska frågor kring bland annat telefoni och bredband. Detta ställer krav på dig att du agerar på ett proffesionellt och affärsmässigt sätt för att kunden ska känna sig nöjd.

För att känna dig trygg i rollen kommer du att få en utbildning som kommer pågå i tre veckor, givetvis är denna betald. Målet med utbildningen är att bygga en bra grund för att du ska känna dig trygg i rollen och för att du ska lära dig de interna systemen. Efter utbildning kommer det fortsatt finnas stort stöd och hjälp från kollegor.


Kvalifikationer
• Du har en avslutad gymnasieutbildning gärna med teknisk inriktning
• Du har arbetslivserfarenhet, meriterande med erfarenhet av support inom IT
• Du har ett tekniskt grundintresse
• Meriterande med erfarenhet av first line support
• God datorvana
• Du talar och skriver obehindrat på svenska och har goda kunskaper i engelska

Vi tror att du som söker är en person med förmågan att hjälpa och leverera lösningar till andra samt tycker det är spännande med teknik. Du uppfattas som lugn och tillmötesgående i ditt sätt och du har en fallenhet för att skapa och vidhålla struktur. Du har ett sinne för det tekniska och är inte rädd för att erbjuda innovativa lösningar till kunden. Vidare tar du ansvar för dina arbetsuppgifter och utför dem med hög kvalité. Du driver ditt eget arbete framåt och du trivs i en föränderlig miljö med tempoväxlingar i det dagliga arbetet.

Övrig information:

Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, men det är uttalat att företaget har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och företaget en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.

Start: Omgående
Plats: Linköping
Lön: Enligt överenskommeöse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: <a href='https://www.bravura.se/din-karriar#hs_cos_wrapper_widget_1528111162772'>https://www.bravura.se/din-karriar</a>.

Har du specifika frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: service, telefon, kundtjänst, försäljning, kommunikation, IT, teknik, first line, kundsupport, support

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-05-16
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Amanda Beuthan amanda.beuthan@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0580

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
4737311

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: