Kundtjänst / kundservice / taxitelefonist

Bravura / Butikssäljarjobb / Stockholm
2017-08-23
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundtjänst / kundservice / taxitelefonist" (publicerad 2018-01-10) ⬅️


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.


Publiceringsdatum
2017-08-23

Företaget
Företaget är Sveriges ledande företag när det gäller skol- och handikapptransporter. Företaget utför nära 10 000 resor om dagen och hjärtat och hjärnan i verksamheten är beställningscentralen som jobbar måndag till söndag med bokning och planering av persontransporter. Beställningscentralen har flera funktioner såsom bokare, trafikledare och långtidsplanerare. På kontoret i Stockholm arbetar det i dagsläget cirka 120 personer varav 80 på beställningscentralen.


Dina arbetsuppgifter
I arbetsuppgifterna ingår att ta emot bokningar från kunder via telefon och mail. Det inkommer samtal från kunder som behöver boka olika former av transporter, som du lägger in i företagets datasystemen. Du fungerar även som ett stöd till trafikledare och långtidsplanerare vid behov.

Arbetstiderna är förlagda i olika pass mellan 06.30-23.00. Du jobbar efter ett rullande skiftschema där det även förekommer helgpass var tredje helg. Du får schemat i förväg och möjlighet att byta pass med kollegor finns. Uppdraget är ett vikariat och pågår i 6 månader.


Kvalifikationer
• God telefon- och datorvana. Erfarenhet inom service och/heller vårdbranschen
• Meriterande med god lokalkännedom i Stockholm (detta underlättar för dig i beräkning av restid m.m)
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska

Då tempot i kundtjänsten till och från är mycket högt är du en person som har förmågan att arbeta strukturerat även under stressiga förhållanden. Därtill är du en kommunikativ person som har förmågan att med stort tålamod hantera olika typer av samtal och kunder. För att trivas i rollen är du vidare en självständig person med förmågan att ta ansvar och initiativ i arbetet.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Stockholm, Solna
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: kundtjänst, callcenter, bokning, kundservice, service, telefon, taxi, transport, resor, omgående, Solna, heltid

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-09-22
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Emma Wallin emma.wallin@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
3658309

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: