Kundtjänst / kundservice / 1st line till telekomföretag
Bravura / Butikssäljarjobb / Uppsala
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Uppsala,
Östhammar,
Sigtuna,
Österåker,
Håbo eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Uppsala,
Östhammar,
Sigtuna,
Håbo,
Enköping eller i
hela Sverige Om Bravura:
Hos Bravura finns jobb både för dig med erfarenhet och för dig i början av karriären. Bravura hjälper företag över hela Sverige med bemanning och rekrytering inom tjänstemannaområdet. Vi särskiljer oss genom vårt stora engagemang och vår dedikation till att alltid hitta de smartaste lösningarna. Vi tror på att ständigt försöka förenkla och förbättra rekryteringsprocessen för alla parter genom att vara flexibla och snabba, men samtidigt erbjuda ett engagerat och personligt bemötande. På detta sätt kan vi garantera ett lyckat rekryteringsresultat för både företag och kandidat.
Publiceringsdatum2017-01-10FöretagetFöretaget är verksamma inom telekombranschen och tillhandahåller driftlösningar till företag samt fiberanslutningar till såväl privat som företagskunder. I denna roll blir du en del av en grupp om ca 27 personer fördelat i två team. Arbetsklimatet präglas av stark sammarbetsförmåga och glädje i arbetet.
Dina arbetsuppgifterSom kundtjänstmedarbetare är du behjälplig mot kunder via telefon och mail. Du utgår från ett schema och har antingen telefon eller mejl/administration som huvudarbetsuppgift. Kundärendena innebär allt från fakturafrågor, registrering av ordrar och tidplan för grävning av fiber i kundens område. Arbetet innebär även att besvara samtal kring enklare teknisk support.
Kvalifikationer• Avslutad gymnasial utbildning
• Erfarenhet av servicerelaterat yrke
• Tekniskt intresse eller erfarenhet från arbete med teknisk support (meriterande)
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift även på engelska
Som person är du jordnära, har nära till skratt och redo att kavla upp ärmarna när det behövs. Du ser vad som behöver göras och vågar ta egna initiativ. Du har lätt för att arbeta i team och löser alla typer av uppgifter, även utanför ditt eget område. De tekniska delarna av arbetet får du lära dig på plats, varför du är intresserad av teknik men inte behöver några specifika förkunskaper inom fiber/teknik.
Övrig information:
Start: omgående med hänsyn till max en månads uppsägningstid
Plats: Uppsala
Lön: enligt överenskommelse
Kontakt:
linda.sundlof@bravura.seFunderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här: <a href='
http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/</a>Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:
info@bravura.se'>
info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: kundtjänst, kundservice, service desk, support, fiber, nät, teknik, administration, kundkontakt, telekom, Uppsala
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-02-09
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktLinda Sundlöf
linda.sundlof@bravura.se 08-40024050
FöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0380
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Jobbnummer 3252843
Observera att sista ansökningsdag har passerat.