Kundtjänst / IT-support / 1st line / Helpdesk

Bravura / Supportteknikerjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige

Om Bravura:

Hos Bravura finns jobb både för dig med erfarenhet och för dig i början av karriären. Bravura hjälper företag över hela Sverige med bemanning och rekrytering inom tjänstemannaområdet. Vi särskiljer oss genom vårt stora engagemang och vår dedikation till att alltid hitta de smartaste lösningarna. Vi tror på att ständigt försöka förenkla och förbättra rekryteringsprocessen för alla parter genom att vara flexibla och snabba, men samtidigt erbjuda ett engagerat och personligt bemötande. På detta sätt kan vi garantera ett lyckat rekryteringsresultat för både företag och kandidat.


Publiceringsdatum
2016-10-31

Företaget
Företaget är ledande inom dokument- och informationshantering och är en rikstäckande organisation med cirka 650 anställda. Verksamheten bedrivs på 23 orter runt om i landet samt genom samarbete med ytterligare cirka 10 återförsäljare. Företagets affärsidé är att erbjuda heltäckande lösningar för kunders IT-miljöer genom ett brett utbud av tjänster, mjukvaror, utrustning och konsultverksamhet. Företaget erbjuder stora möjligheter till teknisk utveckling, både genom spännande kundsamarbeten och utbildning. Tjänsten är placerad på företagets kontor i Malmö. Detta är en hyrrekrytering där man blir anställd av Bravura med goda möjligheter till förlängning hos företaget efter det.


Dina arbetsuppgifter
I rollen som kundtjänstmedarbetare ingår du i ett team av drivna kollegor. Arbetsuppgifterna innebär framför allt att ta inkommande samtal och ge förstklassig service till företagets kunder. Även administrativa uppgifter ingår i tjänsten. Ärendena är av varierande art och innan du börjar arbeta får du utbildning och upplärning av erfarna kollegor.


Kvalifikationer
• Tidigare erfarenhet av serviceyrke eller telefonsupport
• Van användare av Windows
• Svenska och engelska i tal och skrift

Vi ser efter dig som brinner för att ge högklassig service och som alltid sätter kunden i fokus. Du är lösningsorienterad och hittar vägar till att lösa de ärenden som kommer in. Du har en prestigelös och ödmjuk inställning i ditt arbete. För dig kommer det naturligt att ta ansvar i ditt arbete samtidgt som du trivs med att vara del av ett team och samarbeta med andra. Stor vikt kommer läggas vid personlig lämplighet för denna tjänst.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Malmö
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: kundtjänst, kundservice, support, IT, IT-support, helpdesk, servicedesk, 1st line, Malmö, heltid

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-11-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Tove Dott tove.dott@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 1280

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
3137734

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: