Kundtjänst inom inkasso till stor koncern

Bravura / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.

Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.

Publiceringsdatum
2015-09-28

Företaget
Företaget är ett väletablerat företag inom sin bransch och är en av de ledande aktörerna på marknaden med etablering i bland annat Sverige och Norden. De erbjuder inkasso- och betalningslösningar till privat- och företagskunder. Kundtjänstavdelningen söker nu nya medarbetare till deras team där du får ta del av en arbetsmiljö med fokus på att alltid se lösningar och arbeta proaktivt.

Du börjar din anställning som konsult hos Bravura med ambition att rekryteras över till företaget.

Dina arbetsuppgifter
Som kundtjänstmedarbetare har du under din arbetsdag förlagd tid då du tar emot inkommande samtal respektive har handläggningstid då du inte är tillgänglig på telefon. Ärendena gäller att presentera betalningslösningar, hantera inkassoärenden och reskontraärenden. Genom problemlösning hjälper du kunden och handlägger deras ärenden enligt de rutiner som finns. För att komma in i arbetet börjar anställningen med en introduktionsutbildning tillsammans med dina nya kollegor där teori varvas med praktiska uppgifter. Arbetsplatsen främjar en idérik och öppen kultur där förbättringsförslag uppmuntras.

Kvalifikationer
Utbildning: Gymnasieutbildning.
Erfarenhet: Minst ett års arbetslivserfarenhet inom kundservice eller försäljning där du har haft telefonen som främsta verktyg. Givetvis har du intresse för handläggning och administration.
Övriga krav: God system- och datorvana. Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, i såväl tal som skrift.
Meriterande: Erfarenhet av chat/mail.

Dina personliga egenskaper
Vi söker dig med stort intresse för service och försäljning med god förmåga att bemöta kunden med respekt och lugn på telefon. Du är initiativtagande, orädd och triggas av att lära dig nytt och att bemöta nya situationer. Har du förmåga att lära dig nya saker snabbt och navigera i olika system kommer du att trivas i rollen.

Övrig information:

Start: 2/11
Plats: Södra Stockholm. Företagsflytt sker till Solna under 2016.
Lön: Enligt överenskommelse
Kontakt: Bravura, info@bravura.se , tel. 08-400 240 50

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: inkasso, handläggning, handläggare, kredit, reskontra, betalningstjänst, kundtjänst, kundservice, kundtjänstmedarbetare, kundsupport, sälj, bevakning, bevakningshandläggare, system.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-10-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Lisa Eklund 08-40024050 lisa.eklund@bravura.se

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2451984

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: