Kundtjänst/innesäljare - Assa Abloy

Gruffman Recruitment & Consulting AB / Kundservicejobb / Landskrona
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Landskrona, Svalöv, Kävlinge, Helsingborg, Bjuv eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Gruffman Recruitment & Consulting AB i Landskrona, Helsingborg, Burlöv, Lund, Malmö eller i hela Sverige

ASSA ABLOY Entrance Systems är världens mest mångsidiga leverantör av automatiska entrélösningar för byggnaders framsida, baksida och insida. Med ett heltäckande synsätt på flödet av människor, varor och fordon skapar vi säkra, praktiska, trygga och tillförlitliga automatiska entrélösningar - med bästa möjliga balans mellan energibesparing, kostnad, kvalitet och livstidsprestanda. ASSA ABLOY Entrance Systems är en av fem divisioner inom ASSA ABLOY, världsledande inom lås- och dörrlösningar.

Vi söker nu en Innesäljare och en Administratör med placering i Landskrona. Det är två vikariat som börjar nu och tom augusti 2020 med möjlighet till förlängning.

Beskrivning Innesäljare

Vi söker just nu dig som är nyfiken på att arbeta med innesälj och administration. Rollen passar dig som är resultatorienterad, strukturerad och som har en hög servicenivå.

Då du i rollen kommer ha mycket kontakter både med våra externa kunder men även internt med kollegor krävs det att du har ett enkelt, tillmötesgående och säljande sätt samt att du har en mycket god kommunikativ förmåga och lätt för att bygga relationer.

Som innesäljare kommer du jobba nära våra utesäljare och stötta dem rent administrativt med bland annat offert- och kontraktshantering. Att du tidigare har arbetat i ett ERP/CRM system är en självklarhet och om du dessutom har erfarenhet av order och offerthantering är detta en stark merit. I samtalen med våra kunder förväntas du proaktivt göra merförsäljning varför det är viktigt att du trivs och tidigare har erfarenhet av detta. Kanske har du arbetat som just innesäljare tidigare eller någon form av uppsökande försäljning.

Beskrivning Administratör

Ditt uppdrag är att stötta vår serviceavdelning. Du hanterar kunddata, registervård och omsätter kundavtal in i vårt affärssystem. Svarar på felanmälan från kunder, svarar på klagomål från kund, ringer upp kunder och följer upp installationer och kundnöjdhet. Ringer enklare säljande samtal för att sedan lägga över till våra servicesäljare samt lägger in order i vårt affärssystem.

Publiceringsdatum
2019-11-26

Profil
Du har en gymnasieutbildning, meriterande med eftergymnasial utbildning tex IHM Business school. Du har vana från att tidigare arbetat i något affärssystem och även erfarenhet av att ha arbetat i en bred administrativ roll, inom kundtjänst, innesälj eller i en telefonförsäljarroll tidigare. Vi söker dig som är noggrann och strukturerad och som har erfarenhet av att jobba i högt tempo och som gillar att lösa problem. Du behärskar svenska flytande i svenska i tal och skrift och har god förståelse i tal och skrift när det gäller engelska.

Placeringsort Landskrona.

Har du frågor om tjänsterna, tveka inte att höra av dig till Ulrika Gruffman på ulrika@gruffman.nu.

Sökord: innesäljare, kundtjänst, telefonförsäljare, administratör

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-12-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Gruffman Recruitment & Consulting AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Gruffman Recruitment & Consulting AB (org.nr 559169-8070)

Arbetsplats
Gruffman

Jobbnummer
4971468

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Gruffman Recruitment & Consulting AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Gruffman Recruitment & Consulting AB: