Kundtjänst för Qleano
Qleano / Butikssäljarjobb / Eskilstuna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Eskilstuna,
Kungsör,
Västerås,
Strängnäs,
Hallstahammar eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Qleano i Eskilstuna Heltid KundsupportPlats: Qleano, Kyrkogatan 17, 63220, EskilstunaRapporterar till: teamleader kundsupportSammanfattningNu är det dags igen. Vi söker en kollega till vårt team i Eskilstuna.Qleano är ett onlinebaserat företag som jobbar med att göra det enklare att köpa och sälja tjänster. Vi samarbetar med ett stort antal småbolag runtom i Sverige för att leverera kvalitativa städ- och flyttjänster. Vårt fokus är att matcha ihop kunder med kvalitativa städ- och flyttföretag, att göra det enklare att köpa och sälja tjänster.Vi har ett stort fokus på flytteventet och servar våra kunder med såväl flyttstädning som flytthjälp och andra kringliggande tjänster. Som kunder har vi både privatpersoner och företag i hela Sverige.Vårt team består idag av sju personer på vårt kontor i Eskilstuna. Här jobbar vi med kundsupport, försäljning, marknadsföring, ekonomi och projektledning.Kundteamet hanterar bolagets löpande externa kontakter med såväl slutkunder som anslutna operatörer. I kontakterna gör vi allt som en kundsupport brukar göra, supportar.Vad du kommer att göraHantera inkommande samtal till vår supportHantera supportmailen och de ärenden som kommer in därLeverera en hejdundrande grym kundupplevelseAnsvara för reklamationsärenden, från start till mål, och lösa dem på bästa möjliga sätt för våra kunder och operatörerKomma med förslag på hur vi kan förbättra vår kundupplevelseFå våra kunder att skratta och känna wowAllmänt se till så att maskineriet fungerar och rullar runtSupporta interna funktioner genom att hantera den externa kunddialogenHa löpande kontakt med våra operatörer och hjälpa dem att utveckla sin kundupplevelseVem vi tror att du är och vilka erfarenheter du harDu brinner för att leverera grym service och att prata med människorDu har erfarenhet av kundservice i någon form, bäst vore det om du har direkt erfarenhet av att jobba i en kundtjänst av något slagDu vet hur du ska hantera en ringlande telefonkö utan att bli stressadDu uttrycker dig väl i tal och skrift, på svenska och engelskaDet här med feedback är något du gillar att få och ge, för du vet att det hjälper dig att utvecklas och att utvecklaDu har ett systematiskt arbetsätt för du vet att det behövs när det är mycket att göraFysiska kravDu behöver kunna sitta still i längre perioderDu behöver kunna stirra in i en datorskärm under längre perioderDu behöver kunna hålla lugnet, professionaliteten och fokuset i en bitvis högljudd och stressig arbetsmiljöViktigt för oss QleanoVi är ett litet och familjärt team på Qleano. Det finns ett antal förväntningar vi i teamet har på varandra. För oss är det viktigt att du kan ge och ta feedback, att du tar ansvar för din roll och för att vi som bolag utvecklas i rätt riktning, varje dag. Vi förväntar oss att du kommer vara aktiv i att tänka kring hur vi kan bli bättre på det vi jobbar med. Du ser jobbet som mer än ett jobb. Med det menar vi att du har ett genuint intresse för vad vi gör på dagarna, att göra det enklare att köpa och sälja tjänster samtidigt som vi hjälper kunderna till en smidigare flytt och operatörerna till fler kunder. Vi umgås och hittar på en del saker ihop och det är något vi tror att du också tycker om att göra. Men viktigast av allt är du också bidrar med energi och skratt till vardagen och teamet. Annars blir det inte kul att jobba och ja, det är ju ingen hit.ÖvrigtFast lönArbetstider 8-17 eller 9-18, bestäms två veckor i förvägAnställningsformen är ett vikariat till och med mars 2020
Publiceringsdatum2019-05-31Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-06-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagQleano
KontorsadressKyrkogatan 17
Jobbnummer 4826015
Observera att sista ansökningsdag har passerat.