Kundtjänst E-handel Lager
Narse Group AB / Kundservicejobb / Nässjö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Nässjö,
Eksjö,
Aneby,
Sävsjö,
Jönköping eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Narse Group AB i Nässjö Du kommer arbeta med kundservice som innefattar att du kommer ha kundkontakt via mail, telefon, sociala medier och chatt.
Det dagliga arbetet innebär att du är länk mellan kunden och lagerpersonalen, du kommer bland annat att besvara reklamation- och garantiärenden, eventuella frågor om kunders orders så som att uppdatera ändringar i ordern, frågor om företagets produkter till både återförsäljare och privatpersoner.
Vem söker vi?
Vi söker en datorvan och självständig person som trivs med att jobba i högt tempo. Du ska vara bekväm med att kunna jobba i Excel och olika system/programvaror som används varje dag. Du älskar att hjälpa kunder, att vara organiserad, lösningsorienterad och sätter kunden i fokus. Du ska inte ha några problem med att planera, vara noggrann, du ska vara stresstålig och kunna ha "många bollar i luften". Du ska ha jobbat med kundtjänst sedan tidigare.
Publiceringsdatum2022-12-13Dina arbetsuppgifterTa hand om våra kunder och besvara frågor via mail, telefon, sociala medier och chatt.
Assistera lagret vid behov med orderhantering.
Hantera returer och reklamationer som kommer tillbaka.
Ha kontakt med fraktbolag i olika ärenden.
Ha kontakt med samarbetspartners.
Andra administrativa uppgifter kommer tillkomma.
Vara med och ständigt utveckla företaget till det bättre.
Intervjuer sker löpande under perioden.
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-01-12
E-post:
jobb@teknikhallen.se Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Narse Group AB (org.nr 559165-6540),
https://teknikhallen.se/ Storgatan 71 (
visa karta)
571 33 NÄSSJÖ
Körkort För detta jobb krävs körkort.
Jobbnummer 7253444
Observera att sista ansökningsdag har passerat.