Kundtjänst / Customer Service Agent till Leaseplan AB

Bravura Sverige AB / Kundservicejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Publiceringsdatum
2022-12-08

Om tjänsten
Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Leaseplan AB.

Om företaget
LeasePlan är ett av världens ledande leasingbolag, med 1,7 miljoner fordon i över 30 länder. LeasePlan hanterar sina fordon genom hela livscykeln, allt från inköp och underhåll till att sälja återlämnade leasingbilar.
Med över 50 års erfarenhet är LeasePlan en pålitlig partner för sina företags- och SME-kunder, såväl som för enskilda konsumenter. Oavsett om ni behöver en enstaka bil eller flera, är det LeasePlans uppdrag att tillhandahålla 'any car, anytime, anywhere' - så att ni kan fokusera på what 's next.

Dina arbetsuppgifter
I rollen som Customer Service Agent hanterar och administrerar du inkommande ärenden, främst från företagets kunder, fokus för rollen är att skapa kundnöjdhet och hitta lösningar för varje enskilt ärende, vilka du sedan administrerar i olika affärssystem. Frågorna du hanterar är av olika omfattning och svårighetsgrad och du ansvarar för att dina ärenden blir lösta samt att kunden är informerad under hela processen. Ett vanligt ärende kan vara att en kund vill ändra förare på en bil, utföra ett bolagsbyte, svara på avtalsfrågor eller grotta i mer komplexa fakturautredningar.
Dina primära arbetsuppgifter är;

• Ta emot inkommande ärenden via telefon, mejl och ärendehanteringssystem.

• Att vara ansiktet utåt samt kundernas första kontakt vid frågor kopplade till bland annat vägassistans, fakturafrågor, däckbyten, förarbyte, leasinguppgifter, försäkringsfrågor samt kilometerrapportering.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Tidigare erfarenhet från ett servicerelaterat yrke, med fördel inom kundtjänst
• Svenska obehindrat och goda kunskaper i engelska, i såväl tal som skrift
• God dator- och systemvana, meriterande med erfarenhet av ett ärendehanteringssystem
• Intresse för bilar är högt meriterande

Vi söker dig som tar ansvar för ditt arbete och brinner för att skapa kundnöjdhet, förtroende och att bygga långsiktiga kundsamarbeten. Du är en god kommunikatör och duktig på att lyfta blicken och stötta i teamet, vilket också gör dig till en framgångsrik problemlösare. Vidare har du ett stort driv, förmåga att se helheten samt kan hitta potentiella processförbättringar och utveckla samarbeten. Vidare är du nyfiken och vill ständigt lära nytt, varför du motiveras av att arbeta i en roll där du ges stor möjlighet att påverka din egen utveckling.
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet i denna rekryteringsprocess.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Solna
Lön: Fast lön enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord:kundtjänstmedarbetare, kundtjänst, Customer Service, Customer Service Agent, Administrator, heltid, solna, fordon, bilbranschen, Leaseplan, kundservice, kundservicemedarbetare, service, handläggare, handläggning, kundsupport, koordinator, kundkoordinator, telefon, administration, heltid, omgående, stockholm

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-12-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Kontakt
Emma Dellerbjörk
emma.dellerbjork@bravura.se
08-40024050

Jobbnummer
7240099

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: