Kundtjänst/administratör med energi till finansieringsbolag! Hel

Maxkompetens Sverige AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Maxkompetens Sverige AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Huddinge eller i hela Sverige

Maxkompetens Sverige AB

Publiceringsdatum
2011-09-05

Arbetsuppgifter
För uthyrning till vår kund söker vi nu en ambitiös och noggrann kundtjänst/administratör till ett finansieringsbolag som sitter i nya fräscha lokaler vid Telefonplan. Tjänsten är till att börja med ett bemanningsuppdrag där du arbetar som uthyrd konsult med mycket goda chanser till anställning hos kundföretaget.
Vår kund är ett internationellt bolag med långvarig erfarenhet inom finansieringsbranschen. Bolaget arbetar med att hitta finansieringslösningar för olika leverantörer och jobbar efter ledorden snabbhet, service och effektivitet. Det kan handla om att optimera nuvarande lösningar eller att hitta nya finansieringslösningar som kan öppna för nya kunder och nya marknader.
Till bolagets Sverigekontor behövs det nu förstärkning av en kundtjänst/administratör.
Som kundtjänst/administratör hjälper du till med scanning av dokument, fakturering, kreditkontroller och övrig kundservice. Är du rätt person får du växa i rollen och får så småningom allt mer kvalificerade uppgifter.
Det här är ett jobb för dig som är beredd att ta ansvar, växa och utvecklas om du gör det kan din tjänst och omfattningen på tjänsten också utvecklas.

Profil
Vi söker dig som är en driven och duktig administratör och som kan utföra dina arbetsuppgifter på ett noggrant och effektivt sätt. Du kan hålla ett högt tempo utan att ge avkall på kvaliteten i ditt arbete.
Du har lätt för att sköta kontakter via telefon och har ett socialt och utåtriktat sätt. Att arbeta som kundtjänst/administratör innebär att du är en viktig del av ett större lag och därför är god samarbetsförmåga A och O. Du har förmåga att se vad som behöver göras och genomför det. Det är viktigt att du har en ambition att lyckas i det du företar dig och en vilja att utvecklas.
Någon form av utbildning inom ekonomi och erfarenhet inom administration är mycket meriterande. Har du tidigare erfarenhet från säljsupport eller som innesäljare är även det meriterande.
För en jämnare könsfördelning på arbetsplatsen välkomnar vi särskilt manliga sökande.
Start: Omgående eller enligt överenskommelse.
Omfattning: 37,5 h i veckan.
Arbetstid: 9:00-17:00.
Lön: Individuell marknadsmässig lön.
Välkommen med din ansökan redan idag!

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2011-09-18
Ange följande referens när du ansöker: 172
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
Företag
Maxkompetens Sverige AB

Adress
Maxkompetens Sverige AB
Herkulesgatan 12
11152 Stockholm

Jobbnummer
1021146

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Maxkompetens Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Maxkompetens Sverige AB: