Kundtjänst/Administratör -Vikariat

Seamless Payments AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Seamless Payments AB i Stockholm

A world of opportunities for development

Are you looking for a company that is growing at a fast rate, operates on a global level and offers interesting career opportunities? Then, you're in the right place! Seamless is always on the lookout for talented people who want to grow, develop and work in a company that is shaping the future of mobile payment solutions and electronic distribution. We are expanding at a fast pace and we are recruiting within multiple areas.

Seamless Payments is a world leading provider of transaction systems and we handle 3.1 billion transactions yearly through our platform. A combination of this, twelve years of experience and market presence in approximately 30 countries gives Seamless a strong position within mobile payments and distribution of e-products. Our customers range from mobile operators to banks and other financial institutions, as well as all kinds of retail trade. Our in-house developed transaction platform - ERS - is the building block for all our services.

Vikariat från och med september 2013- till juni 2014

Du trivs i en mångkulturell arbetsmiljö, gillar att lösa problem och är strukturerad i ditt arbetssätt. Du gillar att ha varierande arbetsuppgifter och är bra på att hantera många olika typer av människor.

Denna roll är en kombination av en kundservice- och administratörstjänst. Det innebär att du både kommer att ha ansvar för kundärenden samt administrativa och samordnande uppgifter. I den administrativa delen ingår bland annat att hantera inkommande avtal samt utgående ordrar, optimering av lagerhantering och rapportering.

En av våra medarbetare ska ut på resande fot och vi behöver en ersättare för honom. Vi tror att du är kundorienterad och har ett positivt och professionellt sätt. Det är mycket viktigt att du är organiserad och resultatorienterad med intresse av att ständigt förbättra servicen. Om du är den vi söker har du förmågan att hantera stress, är duktig på dokumentation och har god datorvana. Du är även en bra kommunikatör i tal och skrift både på svenska och engelska. Kan du även finska eller norska är det ett plus.

Det är också önskvärt med 1-3 års arbetslivserfarenhet av direkt kundkontakt, beställningar, lagerhantering samt arbete inom exempelvis mobila telekombranschen, finansbranschen eller i en internationell organisation. 

Tjänsten är på heltid på ett kontor med 100 trevliga kollegor placerade på St.Eriksgatan 121 i centrala Stockholm.

Skicka oss din ansökan redan idag!

Publiceringsdatum
2013-08-21

Arbetstider och omfattning
Heltid

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2013-09-17
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Julia Sandahl

Företag
Seamless Payments AB

Adress
Seamless Payments AB
Dalagatan 100
11346 Stockholm

Jobbnummer
1631520

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Seamless Payments AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Seamless Payments AB: