Kundtjänst

Smartaval Intl AB / Kundservicejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Smartaval Intl AB i Stockholm

Hej,
Vi på SmartaVal AB söker en kundtjänstmedarbetare till vårt kontor i Stockholm.
Söker du en långsiktig tjänst där du får ta egna beslut och alltid utvecklas? Skulle du dessutom beskriva dig själv som en positiv, ödmjuk och utåtgående person som drivs av att göra skillnad för kunderna?
Passa på och sök till rollen Kundtjänst/ CUSTOMER HAPPINESS MANAGER på SmartaVal AB
Du förstår vikten av att bygga långsiktiga hållbara relationer med kunder, du drivs av att kunna hitta möjligheter, se lösningar, istället för problem.
Du ansvarar och säkerställer att kundernas ärenden blir lösta på bästa möjliga sätt från start till mål.
Du ger god service mot kunderna och det är viktigt att du trivs med telefonen och datorn som arbetsverktyg och navigera snabbt emellan.

Publiceringsdatum
2022-08-04

Kvalifikationer
Tidigare erfarenhet av kundbemötande och schemaläggning, gärna från kundtjänst inom hushållsnära tjänster
Gärna om du har trädgårdsintresse och trädgårdsskötsel för att kunna besvara kundförfrågningar till trädgårdsgruppen på bästa sätt
Det är önskvärt att du har allmän uppfattning om olika småfix-uppdrag hemma, för att kunna hjälpa till med förfrågningar till handyman uppdrag.
Du behöver inte vara en mästare på hantverket och kunna detaljer, men du ska kunna hitta information och få en allmänförståelse och överblick hur processen ser ut för att kunna hjälpa till med förfrågning och tidsuppskattning.
Du ska hantera förfrågningar om städning, fönsterputsning, trädgårdsskötsel och småfix (fixa, montera, renovera hemma)
Det är ett krav att du har Erfarenhet av administrations bokningssystem, som tex. TimeWave eller Tengella eller liknande där man har jobbat med funktioner: kundregister, bokning/arbetsorder, schemaläggning, tidsrapportering, fakturering,CRM.
Mycket goda kunskaper i svenska och engelska både i tal och skrift, för att kunna kommunicera med kunder.
Officepaketet, administrations dataprogram
Lättlärd i olika system samt en god datavana
Det är en heltidstjänst 8:00-17:00
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Som person är du serviceminded, lyhörd och ansvarsfull med ett lösningsorienterade arbetssätt. Du har alltid kunden i fokus och drivs av att hitta lösningar på problem. Du är trygg i dig själv och vågar ta initiativ i olika ärenden.
Du hjälper gärna dina kollegor, arbetar bra i både team och självständigt samt har mycket tålamod och kan hantera stressiga situationer med rätt prioriteringar.
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.
Vi erbjuder dig ett intressant och utvecklande arbete. Vi har kollektivavtal med tjänstepension, erbjuder friskvårdsbidrag och firar framgångar med bonusar.
Vi ser fram emot att ta del av din ansökan snarast då våra intervjuer sker löpande.
Välkommen med din ansökan via e-post till: admin@smarta-val.se.
Lycka till!
#jobbjustnu
Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-09-03

Adress
Smartaval Intl AB
Porlabacken 26
12470 Bandhagen

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "CUSTOMER HAPPINESS MANAGER".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Smartaval Intl AB (org.nr 556896-2301)
Porlabacken 26 (visa karta)
124 70  BANDHAGEN

Ansökan
E-post: admin@smarta-val.se

Arbetsplats
SmartaVal AB

Jobbnummer
6860835

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Smartaval Intl AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Smartaval Intl AB: