Kundtjänst / 1st line support
EU-Supply Holding AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos EU-Supply Holding AB i Stockholm,
Linköping,
Halmstad eller i
hela Sverige EU-Supply Holding AB utvecklar och säljer ett av de ledande plattformarna i Europa för elektronisk upphandling med fokus på offentlig upphandling. Med huvudkontor i Stockholm, har EU-Supply ca 50 anställda i Sverige, Norge, Danmark och Storbritannien. Vi behöver nu anställa en engagerad person till vår kundtjänst / 1st line support. Du kommer att arbeta tillsammans med drivna och engagerade kollegor i ett fräscht och öppet kontorslandskap i norra Vasastan.
Arbetet innebär typiska kundtjänstuppgifter. Det innebär att du, via telefon och ärendehanteringssystemet, tar emot ärenden från våra kunder och partner och guidar dem i användningen av systemen. Du svarar på de frågor du kan på egen hand och tar hjälp av dina kollegor i 2nd line när det behövs. Ärenden som kräver hantering i databas eller servrar tar du hjälp av kollegorna i 3rd line men det är du i kundtjänst/1st line vi bibehåller kontakten med användarna från början till slut.
Då din huvudsakliga sysselsättning är att kommunicera med företagskunder, i främst Sverige och Norge men även vara backup för supporten i övriga Europa, behöver kunna göra det på ett professionellt sätt enligt SLA och höga säkerhetsregler. Du arbetar för att alltid ge EU-Supplys kunder bästa service och ser till att inget faller mellan stolarna. Du kommer även att ta emot besök och varuleveranser.
Du kommer t.ex. att:
• Bevaka/hantera/prioritera ärenden via telefon och support system samt återkoppla till kunden enligt SLA
• Besvara frågor och guida användaren
• Granska norska annonser innan de publiceras
• Hålla interna guider och instruktioner uppdaterade tillsammans med övrig personal i supporten
• Vidarebefordra ärenden till rätt person/avdelning vid behov utan fördröjning
• Följa upp internt om du lämnat ärendet vidare för att SLA ska hållas
Vi söker dig som:
• Har minst gymnasial utbildning
• Har mycket god dator- och internetvana
• Är tålmodig, noggrann och stresstålig
• Tar stort eget ansvar i att lära sig våra webbaserade system
• Talar/skriver flytande svenska eller norska (minst ett av språken är ett krav).
• Talar/skriver bra engelska
• Det är en fördel om du även förstår danska.
Du har förmåga att samarbeta och har lätt för att skapa goda relationer med både dina kollegor och kunder. Du trivs i en serviceinriktad roll och lämnar inga stenar ovända.
Det är en fördel om du har erfarenhet av arbete inom serviceinriktade yrken som helpdesk, kundtjänst, reception eller callcenter.
Start: Snarast
Omfattning: Heltid
Arbetstid: Kan variera mellan 07-19 beroende på avtal med våra kunder (just nu 8.30-17)
Plats: Torsplan, Stockholm
Lön: Månadslön
Intresserad? Maila in ditt CV inklusive ett personligt brev till
recruitment@eu-supply.com . Vi behandlar ansökningar löpande. Frågor besvaras av Heidi Wennberg på ovanstående email eller per telefon 070-556 03 01.
Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare
Heltid
Publiceringsdatum2016-10-25ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker duAnge följande referens när du ansöker: Kundtjänst 2016-10
Ansökan kan skickas till e-postadress:
recruitment@eu-supply.comFöretagEU-SUPPLY HOLDING AB
AdressEU-SUPPLY HOLDING AB
Gävlegatan 16
11330 STOCKHOLM
KontorsadressGävlegatan 16
STOCKHOLM
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 08-54553280
E-postadress:
info@eu-supply.com Jobbnummer 3124746
Observera att sista ansökningsdag har passerat.