Kundtjänst - leverans & support i Borlänge
Bahnhof AB / Butikssäljarjobb / Borlänge
2019-05-13
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundtjänst - leverans & support i Borlänge" (publicerad 2019-06-25) ⬅️
Visa alla butikssäljarjobb i Borlänge,
Falun,
Gagnef,
Säter,
Leksand eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bahnhof AB i Borlänge,
Hedemora,
Stockholm,
Umeå,
Malmö eller i
hela Sverige Om ossBahnhof är en internet- och telekomoperatör. Vi producerar bredbandstjänster och molntjänster i datahallar till företag och privatpersoner. Vi drivs av en brinnande tro på teknikens möjligheter. I många frågor är vi djupt engagerade i hur tekniken påverkar samhället på olika sätt. Vi har ett fokus som innebär att vi värnar privatliv och frihet på nätet. Koncernen växer kraftigt och prognosen för 2018 är 1.2 miljarder kronor. Bahnhof erbjuder intressanta arbetsuppgifter med goda möjligheter till egen utveckling, och vi är övertygade om att en blandning av människor med olika bakgrund skapar en dynamisk och kreativ arbetsmiljö. Våra olikheter är vår styrka.Om digBahnhof växer med nästan 30 000 nya kunder per år och det är viktigt att ge alla kunder bästa möjliga service. Därför söker vi dig som brinner för service och teknik och som gärna vill vara Bahnhofs röst i luren. Vi gissar att du en positiv person som går igång på att hitta fel för att sedan göra något åt dem. Du gillar att förklara och har förmågan att göra det svåra enklare. Om du har jobbat med tekniska frågor förut eller om du har ett tekniskt intresse och nätverkskunskaper är det meriterande, men absolut inget krav. Vi ser det som en fördel om du har minst gymnasiekompetens. Självklart har du även förmågan att hålla förtroenden och företagshemligheter inom bolaget - Bahnhof är en stark förespråkare av integritet och sekretess!Dina arbetsuppgifterBahnhof expanderar och letar efter åtta personer till kundtjänstavdelningen i Borlänge som både kommer arbeta med leveransadministration och kundsupportärenden för privatkunder. Du är personen som våra privatkunder ringer till när de behöver teknisk hjälp, t ex om internetanslutningen inte fungerar som den ska, eller när de undrar om status för deras internetleverans. Du kommer hantera felsökning av bredband, IP-telefoni, IP-tv, e-post, anti-virus och VPN. Tillsammans med kunden går ni igenom t ex hemmanätverk och annan utrustning. Frågorna kan vara av varierande karaktär och svårighetsgrad, men oroa dig inte! Vi ser till att du kan allt du behöver veta innan du börjar ta samtal. Din första vecka hos oss kommer bestå av utbildning, både teoretisk och praktisk. Du kommer få en genomgång av Bahnhofs produkter och tjänster, lyssna på samtal, och ganska snart kommer du få ta dina egna samtal. Självklart har du en person från supporten vid din sida som du kan fråga när du undrar något. Du kommer även ha tillgång till vår tekniska "inhouse-guide" där vi har samlat flera års kunskap om olika tekniska prylar och lösningar.
Publiceringsdatum2019-05-13Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-06-07
Ange följande referens när du ansöker: Kundtjänst Borlänge
FöretagBahnhof AB
KontorsadressParkgatan 7
Jobbnummer 4784940
Observera att sista ansökningsdag har passerat.