Kundtjänst - Client Success På Brael I Stockholm - 4potentials

Four Potentials AB / Chefsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla chefsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Four Potentials AB i Stockholm, Solna, Gotland, Leksand, Kalmar eller i hela Sverige

Är du en strukturerad och proaktiv person som brinner för att arbeta nära kunden och vill vara en del av en expansiv organisation med hjärta för hållbarhet och miljö? Drivs du samtidigt av att ta ett personligt ägandeskap och ser spänt på möjligheten att ta stort ansvar i en kreativ och lösningsorienterad arbetsmiljö med högt tempo? Nu har du chansen!
BraEl tar en aktiv roll i omställningen mot att minska samhällets fossilberoende. Detta genom att tillhandahålla nyckelfärdiga solcellsanläggningar till privatpersoner och företag. För att stärka BraEl's fortsatta utveckling så söker de nu en relationsbyggande person med ett tillväxt- och serviceinriktat tankesätt som vill axla deras nya roll som Client Success Consultant - en roll där du kommer att vara ansvarig för att utforma, implementera samt genomföra allt som har att göra med kundresan tillsammans med BraEl.
I rollen som Client Success Consultant så kommer du in i ett spännande skede där fokus ligger på att bygga samt skapa förutsättningar för en fortsatt tillväxtresa för bolaget. Du blir en viktig nyckelspelare i den pågående expansionen där du kommer att ansvara för att säkerställa en trygg och positiv upplevelse för kunden under hela solcellsinstallationen. Rollen kräver att du kan arbeta såväl strategiskt som praktiskt och vi ser gärna att du har en stark arbetsvilja och kan bidra med optimerings- och effektiviseringslösningar med fokus på kundnöjdhet
För BraEl så är samarbete en självklarhet, och du blir en del av ett litet team av dedikerade människor som vill fortsätta skala upp verksamheten och bidra till ett fossilfritt samhälle.
Du rapporterar i rollen till bolagets VD och utgår från kontoret i Stockholm.
I ditt arbete kommer följande att ingå:
Etablera en välfungerande kundresa för att säkerställa att kunderna får bästa möjliga upplevelse genom hela processen.
Ansvara för onboarding av kunder där du erbjuder utbildning och stöd till kunderna redan från uppstart.
Ansvara för onboarding av nya underleverantörer enligt fastlagda processer.
Monitorera pågående projekt med såväl kunder som leverantör under projektens gång.
Kvalitetskontrollera samt kontinuerligt utvärdera BraEl's underentreprenörer.
Följa upp företagets kommunikation och kundservice via bland annat sociala medier samt vara första kontaktyta för inkommande supportärenden via chat, telefon och mejl.
Säkerställa långsiktig kundnöjdhet genom att identifiera återkommande frågor och problem, samt utefter detta implementera lösningar och tillsammans med VD utveckla såväl interna processer som det strategiska arbetet.

Vem är du?
Vi söker dig som
älskar att interagera med människor, drivs av att lösa problem samt skapa förbättringar
Du har ett stort analytiskt tänk och tar gärna fram relevanta analyser och slutsatser för en fortsatt utveckling för verksamheten. För att lyckas i rollen så behöver du drivas av utmaningar och förändring där du inte ser någon arbetsuppgift som varken för liten eller för stor.
För BraEl så är det självklart att man jobbar tillsammans, bryr sig om varandra och har roligt på jobbet
Kommunikation, samarbete och gemenskap är viktiga byggstenar i organisationen och det läggs stor vikt vid dina personliga egenskaper där ditt engagemang och prestigelöshet värderas högt
Vidare så ser du mycket positivt på möjligheten att kunna växa i ditt ansvar tillsammans med företaget, och utöver detta så ser vi att du...
Har minst 1-2 års erfarenhet från en serviceinriktad roll med kundkontakt
Har en eftergymnasial examen inom exempelvis Business Administration eller motsvarande relevant område
Är affärsmässig, självgående och strukturerad
Drivs av att få bidra med omställningen till ett fossilfritt samhälle
Behärskar svenska samt engelska obehindrat i både tal och skrift

BraEl är en solcellsleverantör som erbjuder de mest kostnadseffektiva produkterna och lösningarna på solenergimarknaden. De säljer, projekterar samt installerar från Härnösand och söderut, och står redo att hjälpa till vare sig det skall installeras en mindre eller större solcellsanläggning. BraEl brinner för en nära dialog med kunden och kan med välutbildade samt engagerade medarbetare erbjuda den absolut bästa solcellsanläggningen anpassat till slutkundens förutsättningar och önskemål.
För BraEl så är inställning och personlighet minst lika viktigt som kompetens och erfarenhet. Förutom att du hos BraEl får arbeta tillsammans med glada och prestigelösa kollegor som har nära till skratt så kommer du in i en kreativ arbetsmiljö och förändringsbenägen organisation. På BraEl så arbetar man tillsammans och i resan till ett fossilfritt samhälle så kommer du att ges möjligheten att växa i såväl din yrkesroll som på ett personligt plan.
Vi väntar med spänning på din ansökan och hoppas att vi hörs vidare i processen!
Du ansöker via 4potentials rekryteringssystem genom de runda knapparna bredvid annonsen och anger "Client Success Consultant "
HÄR ANSÖKER DU: https://4potentials.se/apply/

Publiceringsdatum
2022-03-25

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-04-24
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Adress
Four Potentials AB
KUNGSGATAN 60
11122 STOCKHOLM

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Four Potentials AB (org.nr 556825-3131), https://4potentials.se/apply/
Kungsgatan 60 (visa karta)
111 22  STOCKHOLM

Arbetsplats
Brael

Jobbnummer
6474622

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Four Potentials AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Four Potentials AB: