Kundsupportspecialist
Getcompliant 2013 AB / Kundservicejobb / Stockholm
2023-05-05
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundsupportspecialist" (publicerad 2023-05-19) ⬅️
Visa alla kundservicejobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Getcompliant 2013 AB i Stockholm Vill du hjälpa restauranger och butiker att växa och arbeta effektivare med hjälp av digitalisering?
På Mapal brinner vi för att hjälpa företag inom besöksnäringen att arbeta effektivare och smartare. Nyckeln till vår framgång är det engagemang för lika möjligheter som vi erbjuder.
Med kunder som Espresso House, Vapiano, Starbucks, Burger King, Hilton Hotels och Compass Group erbjuder MAPAL lösningar för företag inom besöksnäringen, av alla storlekar i över 50 länder. Vi är Europas ledande SaaS-leverantör av innovativa lösningar för att digitalisera pappersbaserade processer, automatisera manuellt arbete, förbättra produktiviteten, minska kostnaderna och öka lönsamheten för företag inom hotell- och restaurangbranschen.
Vi söker en kundsupportspecialist till vårt nordiska team. Om du älskar att bygga relationer med personer inom besöksnäringen och om du tycker om att hjälpa människor att förenkla sin dag - kan du vara den person vi behöver! Du kommer att arbeta på vårt kontor i Stockholm eller Oslo. Majoriteten av våra nordiska kunder finns i Sverige, följt av Norge, Finland och Danmark.
Oslo eller Stockholm
Vad du kommer att göra:
Svara på alla inkommande frågor från slutanvändare (första linjen).
Stödja användarna genom att lösa frågor och förfrågningar.
Undersöka och återskapa problem, kommunicera med slutanvändare, produktteamet och utvecklingsteamet.
Använd de resurser du har till ditt förfogande för att hjälpa kunderna att lösa sina problem på bästa möjliga sätt.
Ge kunderna regelbundna uppdateringar om deras problem och se till att du kan svara på förfrågningar i tid.
Skapa och dela kunskapsartiklar med våra kunder.
Utforska och lär dig om våra produkter för att bli en produktexpert.
Vad vi söker:
Erfarenhet av kundtjänst, kundsupport eller en liknande roll som arbetar med ett biljettsystem.
Erfarenhet från hotell- och restaurangbranschen är ett stort plus.
God förståelse för teknik och mobilappar.
Förmåga att genomföra åtgärder och lösningar för att identifiera problem.
Modersmålet är svenska/norska (de flesta av våra supportsamtal är på svenska idag) Engelska är också nödvändigt. Finska eller danska är ett plus.
Förmåga att lösa problem proaktivt och hitta lösningar självständigt.
Stark förmåga att prioritera.
Ett skarpt öga för detaljer.
Vem du är:
Någon som har goda färdigheter i genomförande och är noggrann med detaljer.
Du är proaktiv och hittar själv lösningar.
Du tycker om att arbeta självständigt men också i ett team.
Du trivs i en internationell arbetsmiljö och kan resa vid behov.
Du har lätt för att prioritera frågor eller problem.
Vad vi erbjuder:
Stödjande, inspirerande och passionerade kollegor.
Möjligheten att utveckla din karriär i Europas största programvaruföretag för hotell- och restaurangbranschen.
Möjligheten att arbeta med våra team i Storbritannien, Frankrike, Spanien och Norden.
Lön med bonus
Ett permanent kontrakt.
Arbete i en hybridmodell och bra balans mellan arbete och privatliv.
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-06-05
E-post:
kguardia@mapal-os.com Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Getcompliant 2013 AB (org.nr 556722-1956)
c/o Helio, Hornsbruksgatan 23b (
visa karta)
117 34 STOCKHOLM
Arbetsplats GetCompliant Hornstull
Jobbnummer 7740857
Observera att sista ansökningsdag har passerat.